اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز خبر داد

همراهی 3 هزار پلیس‌یار محرم در البرز با نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: در دهه نخست محرم امسال 3 هزار پلیس‌یار محرم، نیروی انتظامی را برای حفظ نظم مراسم عزاداری همراهی کردند.

همراهی 3 هزار پلیس‌یار محرم در البرز با نیروی انتظامی

احمدعلی گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم ولایی و عاشق اهل بیت (ع) ایران اسلامی به ویژه استان البرز هر ساله با فرا رسیدن محرم و صفر اقامه عزا کرده و در سوگ سید و سالار شهیدان سیاه‌پوش می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این ایام به ویژه دهه اول و دوم محرم، مراسم سوگواری و عزاداری ویژه‌ای توسط هیئت‌های مذهبی، تکایا و حسینیه‌ها اجرا و دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی در محلات آئین‌های سوگواری و عزاداری را برگزار می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در ماه محرم حفظ و تامین امنیت مردم عزادار و سوگوار است و برای تحقق این مهم برنامه‌های مهمی در محرم امسال از سوی نیروی انتظامی استان انجام شد.

گودرزی افزود: خوشبختانه با همکاری و تعامل خوب مردم و پلیس تا امروز امنیت کامل مراسم عزاداری در استان البرز تامین شده و برنامه‌های معنوی و مذهبی شهروندان سوگوار البرزی با نظم خوبی برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در اجرای این برنامه‌ها طرح پلیس‌یار محرم جایگاه ویژه‌ای برای ما داشت به صورتی که در این طرح مدیران حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌ها دخالت مستقیم داشته و پلیس با همکاری آنها و اعضای هیئت‌ها برای برقراری نظم و امنیت عزاداران تلاش کرد.

*آمادگی کامل پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا

این فرمانده ارشد پلیس گفت: پیش از آغاز دهه نخست محرم، با مدیران هیئت‌ها هماهنگی لازم صورت گرفت و در مجموع 3 هزار پلیس‌یار محرم، نیروی انتظامی استان البرز را در این ایام همراهی کردند.

گودرزی با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 500 هیئت مذهبی در استان البرز طی روزهای اخیر برنامه‌های عزاداری و سوگواری اجرا کردند، گفت: خوشبختانه نظم خوبی در برگزاری برنامه‌های عزاداری در استان البرز برقرار است و این امر با تعامل و همکاری مستقیم نیروی انتظامی با هیئت‌های مذهبی به ویژه پلیس‌یار محرم که از میان خود هیئت‌ها معرفی شده‌اند،‌ تحقق یافته است.

گودرزی در پایان با اشاره به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در این دو روز پلیس استان البرز در آمادگی کامل قرار داشته و امیدواریم هیئت‌های مذهبی نیز ما را در برقراری نظم مانند روزهای گذشته یاری کنند.

انتهای پیام/2302/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول