اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان خبر داد

برگزاری عزاداری حسینی در جوار شهدای گمنام واحد لاهیجان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در جوار مزار دو شهید گمنام واحد لاهیجان پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

برگزاری عزاداری حسینی در جوار شهدای گمنام واحد لاهیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، علی اقدامی عصر امروز در جمع بسیجیان پایگاه بسیج دانشجویی واحد لاهیجان فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این واحد در نیم‌سال نخست 93-92 را برشمرد.

وی با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانست در جلب و مشارکت دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی فعال شود و با اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح واحد دانشگاهی نظر مشتاقان را به خود جلب کند.

مسئول بسیج دانشجویی واحد لاهیجان با مهم دانستن مشارکت دانشجویی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، گفت: یکی از اقدام‌هایی که در نیم‌سال نخست سال تحصیلی جدید انجام شده، برگزاری کرسی آزاداندیشی با عنوان «رابطه با آمریکا آری یا نه» بود که مورد استقبال تعداد زیادی از دانشجویان و علاقمندان به مباحث سیاسی قرار گرفت.

وی با اشاره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از وجود پیکر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در این واحد دانشگاهی تصریح کرد: امسال ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و مراسم آن حضرت در واحد لاهیجان حال و هوایی دیگر دارد زیرا در جوار مزار و برکت وجود این دو شهید بزرگوار مراسم هیئت عزاداری پرشورتر از سال پیش برگزار می‌شود.

اقدامی برگزاری نمایشگاه «حریم ریحانه» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به مدت 15 روز را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه تصاویر اقلام فرهنگی، کتاب و دیگر محصولات فرهنگی با موضوع حجاب عاشورایی در معرض دید عموم دانشجویان، کارکنان و استادان قرار گرفت.

وی با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی با حرکتی منسجم در کنار دیگر مردم شهیدپرور و دانشگاهیان شهر لاهیجان در راهپیمایی روز 13 آبان ماه شرکت کردند.

انتهای پیام/84002/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول