اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

کارکنان خبرگزاری فارس جنوب کرمان با سرپرست فرمانداری جیرفت دیدار کردند

کارکنان خبرگزاری فارس جنوب کرمان با احمد امینی‌روش، سرپرست فرمانداری جیرفت دیدار و گفت‌وگو کردند.

کارکنان خبرگزاری فارس جنوب کرمان با سرپرست فرمانداری جیرفت دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عصر امروز مدیر، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان با احمد امینی‌روش، سرپرست فرمانداری جیرفت دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت در این آیین خطاب به کارکنان خبرگزاری فارس جنوب کرمان اظهار داشت: خبرنگاران خبرگزاری فارس یک تیم خلاق هستند که شناخت کامل و جامعی از کشور، استان و منطقه دارند و عملکرد شما نشان می‌دهد که آینده روشنی در انتظار است.

احمد امینی‌روش افزود: جنوب کرمان و به تبع آن شهرستان جیرفت از پتانسیل‌های زیادی در بخش‌های صنعت، معدن، گردشگری و ... برخوردار است، آنچه که خداوند به تمام شهرستان‌ها و استان‌های کشور داده؛ به منطقه ما یکجا اعطا کرده است.

امینی‌روش تصریح کرد: با همه تلاش‌هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی ایران انجام شده، نتوانستیم از این نعمت‌های خدادادی در منطقه استفاده کنیم.

وی بیان داشت: نیاز است همه دلسوزان جیرفت و جنوب کرمان با هر سلیقه سیاسی و تفکر دست به دست هم دهیم تا جیرفت را به جایگاه واقعی آن و آنچه که در شأن مردم است، برسانیم.

امینی‌روش خاطرنشان کرد: دست یافتن به این مهم ممکن نیست؛ مگر اینکه وفاق، برادری و سعه‌صدر سرلوحه کار همگان باشد، کار شما حساس و بسیار تأثیرگذار است و می‌توانید حلقه ارتباط میان مردم و مسئولان باشید و همان‌طور که مشکلات مردم را بیان می‌کنید، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها را هم بیان کنید تا مردم بر همان اساس از دولت انتظار داشته باشند.

سرپرست فرمانداری جیرفت با بیان اینکه نقد سازنده داشته باشید، اما جایی که منافع مردم به خطر می‌افتد رعایت کنید، متذکر شد: خبری که برای رضای خدا و خدمت به مردم باشد، تبعات مثبتی دارد و مؤثر است و در جامعه انعکاس خوبی دارد.

امینی‌روش در پایان با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران، ابراز داشت: از این توانمندی به خوبی استفاده کنید، اگر خبررسانی در راستای خدمت به نظام، توسعه، عمران و آبادانی باشند، مردم استقبال می‌کنند و اگر به جز این باشد، نمی‌توانند افکار عمومی را به خود جلب کنند، نیاز است که با درایت کار شود.

انتهای پیام/80002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول