اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابلکنار:

عزتمندی را باید از کربلا آموخت

امام جمعه بابلکنار با اشاره به اینکه عزتمندی را باید از کربلا آموخت، گفت: کربلا به ما تعلیم سبک زندگی صحیح را داده است.

عزتمندی را باید از کربلا آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام عباس باباییان ظهر امروز در نخستین همایش شیرخوارگان بابلکنار بیان داشت: مهم‌ترین هدف تجمع عاشقان اهل بیت (ع) در این همایش همنوایی و همدردی با رباب مادر حضرت علی‌اصغر (ع) است.

وی افزود: برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در واقع تجلی ایثار، اخلاص، عشق، معرفت و محبت به اهل بیت (ع) است.

امام جمعه بابلکنار خطاب به مادران حاضر در همایش اذعان داشت: اسلام به قدری گرانقدر و با ارزش است که امام حسین (ع) برای حفظ و زنده نگه‌داشتن دین و ارزش‌ها نه تنها جان عزیزش بلکه طفل 6 ماهه خود را فدای دین رسول خدا کرد.

باباییان تصریح کرد: این پیام عاشورا به همه نسل‌های تاریخ است که اگر نیاز باشد از دین، شرافت، ولایت و امامت دفاع کنیم و از همه هستی خود بگذریم، واجب است که باید بگذریم.

وی اذعان داشت: همان گونه که حضرت زینب (ع) خطاب به یزید فرمود، در واقعه کربلا جز زیبایی نیست برای حفظ ارزش‌های والای اسلام تحمل هر سختی ثمره‌ای جز زیبایی ندارد.

باباییان با اشاره به اینکه باید از کربلا عزتمندی بیاموزیم، افزود: کربلا به ما تعلیم سبک زندگی صحیح داده است، هر کس بخواهد زندگی اسلامی را بیاموزد باید به کربلا رجوع کند زیرا در کربلا اسلام ناب محمدی به نمایش گذاشته شده است.

این مسئول تصریح کرد: نوزادان خود را بیمه حضرت علی اصغر(ع) کنید، فرزندان خود را نذر شش ماهه امام حسین(ع) کنید تا سربازان آینده امام زمان (عج) شوند.

انتهای پیام/86009/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول