اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شاهرود خبر داد

جذب 13 حامی طرح شفا در مراسم شیرخوارگان حسینی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود از جذب 13 حامی طرح شفا و 810 هزار تومان وجه نقد در مراسم شیرخوارگان حسینی که در مهدیه شاهرود برگزار شد، خبر داد.

جذب 13 حامی طرح شفا در مراسم شیرخوارگان حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود، اکبر شبانزاده امروز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با اجرای طرح شفا بیماران نیازمند را شناسایی و با تکیه بر کمک حامیان ارجمند، حرکت این عزیزان نیازمند را در مسیر درمان تسهیل و کمک‎های مردمی را در طی سال سامان‎دهی می‎کند.

وی افزود: اجرای طرح شفا کمک‎های مردمی را جهت مساعدت به بیماران نیازمند سامان‎دهی و در همین راستا اقدام به جذب حامی می‎کند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد بسیار زیادی از بیماران زیرپوشش کمیته امام خمینی (ره) به خصوص بیماران صعب‎العلاج که شامل بیماران سرطانی، متابولیک، ام‎اس و ... در پرداخت هزینه‎های درمانی دچار مشکلات فراوانی هستند و با در نظر داشتن اینکه اعتبارات دولتی و حمایت مؤسسات خیریه پاسخ‎گوی هزینه‎های بالای این گروه از بیماران نیستند، این طرح‎ها اجرا می‎شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود تأکید کرد: در اهمیت و ارزش اطعام مساکین و نیازمندان همین بس که وصف اهل بیت (ع) در سوره الانسان به خاطر مسئله اطعام ایشان به فقیر و اسیر و مسکین بوده و خداوند آنها را به سبب همین اطعام چنان می‎ستاید و بزرگ می‎شمارد که نمی‎توان فراتر از آن را تصور و تصویر کرد.

شبانزاده گفت: طرح شفا مربوط به بیماران زمین‎گیر است که حامیان می‎توانند در خرید لوازم بهداشتی و دارویی با این بیماران مساعدت لازم را داشته باشند و هم‎اکنون ما توانسته‎ایم 105 بیمار را در شهرستان شاهرود زیرپوشش طرح شفا قرار دهیم.

وی تصریح کرد: کمیته امداد با توجه به آیات الهی و ادامه راه اهل بیت (ع) و همچنین بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ما می‎خواهیم اگر چنانچه کسی در یک خانواده‎ای مریض شد بیش از رنج مریض‎داری رنج دیگری نداشته باشد» سعی می‎کنیم تا با اجرای طرح شفا نسبت به حامی‎یابی و تأمین حداقل نیازهای بیماران تحت حمایت و در صورت امکان کمک به مراجعان موردی در بخش‎‎های غیربیمه‎ای و خدمات جانبی درمان اقدام کند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول