اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

خبرنگاران فارس گیلان دارای قداست هستند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به جایگاه خبرگزاری فارس اشاره کرد و گفت: خبرنگاران فارس گیلان دارای قداست هستند.

خبرنگاران فارس گیلان دارای قداست هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن تامینی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: بازدید دوره‌ای خود را از خبرگزاری فارس آغاز کردم و این امر نشان‌دهنده جایگاه ویژه این رسانه است.

وی خبرنگاران خبرگزاری فارس گیلان را پر تلاش و با شخصیت توصیف کرد و افزود: رفتار خبرنگاران خبرگزاری فارس گیلان درسی برای دیگران است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در این استان از افراط و تفریط پرهیز می‌کند، تصریح کرد: خبرگزاری فارس گیلان وظایف خود را به خوبی انجام داده و دارای جایگاه ویژه‌تری است.

وی خبرگزاری فارس را رسانه‌ای ارزشی و در خط ولایت و نظام خواند و یادآور شد: از راهنمایی‌های خبرنگاران این رسانه در گیلان در مجمع نمایندگان استان استفاده می‌شود.

به گزارش فارس، حسن تامینی در دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس گیلان با مادر یک فرزندی که نیاز به پیوند قلب دارد و در تماس با دفتر این خبرگزاری درخواست کمک کرده بود، تماس تلفنی گرفت و قول همکاری و کمک را به این مادر داد.

انتهای پیام/84001/ب30 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول