اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی صورت گرفت

تجلیل از خبرنگار فارس به دلیل پوشش مناسب زلزله شنبه

در مراسمی از اسماعیل حاجیانی، خبرنگار خبرگزاری فارس به دلیل حضور فعال در عرصه پوشش خبرهای زلزله شنبه تجلیل شد.

تجلیل از خبرنگار فارس به دلیل پوشش مناسب زلزله شنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دشتی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال دشتی با قدردانی از فعالیت خبرنگاران، گفت: خبرنگار ناشر تمام رویدادهای جامعه و به مثابه چشم جامعه است و جایگاه او به دلیل اهمیت کارش جایگاه رفیعی است.

سید اسماعیل جعفری افزود: در حادثه دلخراش شنبه نقش خبرنگاران نقش باارزش، ستودنی و کلیدی بود و تلاش آن‌ها در انعکاس این حادثه دلخراش و اطلاع‌رسانی به موقع و سریع مشکلات را کم و کمک‌رسانی را بیشتر می‌کرد.

وی ادامه داد: در جریان زلزله شنبه خبرنگاران بازوهای پرتوانی برای مسئولان بودند و برخی از آن‌ها همچون اسماعیل حاجیانی خبرنگار فارس چه به شکل مکتوب و چه به شکل تصویر به خوبی وقایع و اقدامات را منعکس می‌کردند و حضور شبانه‌روزی در منطقه داشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دشتی اضافه کرد: ما وظیفه خود دانستیم از تلاش‌های خبرنگاران شهرستان که خالصانه در پوشش اقدامات انجام شده و مشکلات مردم انجام وظیفه کردند، تشکر کنیم.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران خبرگزاری فارس، شبکه خبر دشتی، بسیج و رابط خبری صدا و سیمای بوشهر از جمله اسماعیل حاجیانی، حمید زارعی، سید کریم موسوی، سید مهدی بهزادی، علیرضا تیموری، سیدعلی علی‌پور و عبدالرسول قاسمی تقدیر شد.

انتهای پیام/66001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول