اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تدارکات پیش‌بینی شده

البرزی‌ها در عاشورا و تاسوعا خون اهدا می‌کنند

مدیرکل انتقال خون استان البرز گفت: تدارکات لازم جهت مشارکت عزاداران حسینی در استان برای اهدای خون پیش‌بینی شده است.

البرزی‌ها در عاشورا و تاسوعا خون اهدا می‌کنند

حسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: مردم خیرخواه و نوع‌دوست استان البرز همواره در امور خیرخواهانه مشارکت جدی و ویژه دارند و شاهدیم که این استان در حوزه اهدای خون جایگاه خوبی در کشور دارد.

وی تصریح کرد: در ایام خاص سال این مشارکت افزایش می‌یابد و در سال‌های گذشته شاهد بودیم که مردم استان البرز در ایام محرم و برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به مراتب بیشتر از روزهای عادی اقدام به اهدای خون می‌کنند.

مدیرکل انتقال خون استان البرز افزود: بنابراین امسال لازم بود که تدارکات لازم برای شهروندانی که می‌خواهند در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی اقدام به این عمل خداپسندانه و انسان‌دوستانه کنند، فراهم باشد.

حسینی تصریح کرد: به همین منظور در این 2 روز فعالیت چند پایگاه انتقال خون در استان البرز پیگیری شده و مردم می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها اقدام به اهدای خون خود برای کمک به بیماران نیازمند کنند.

وی اضافه کرد: البته امسال به دلیل شرایط خاصی که داریم، نمی‌توانیم به میزان تقاضایی که از سوی مردم وجود دارد، امکاناتی را ارائه کنیم، اما در مجموع 2 پایگاه را در شهرستان‌های کرج و فردیس تدارک دیدیم تا در روزهای عاشورا و تاسوعا به مردم خیر استان البرز خدمات‌رسانی کنند.

مدیرکل انتقال خون استان البرز اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، روز تاسوعا و عاشورای حسینی مراکز انتقال خون در گلشهر کرج و همچنین شهرستان فردیس فعالیت خود را با وجود تعطیلی رسمی این 2 روز انجام داده و پذیرای مردم خیر خواهند بود.

حسینی افزود: همچنین روز جمعه 24 آبان‌ماه که فردای روز عاشورا است پایگاه انتقال خون مرکزی استان البرز واقع در شهرستان کرج از ساعت 8 تا 14 فعال است.

وی در پایان تاکید کرد: مردم استان البرز همواره به کمک نیازمندان شتافتند و از ابتدای سال جاری نیز میزان مناسبی از نظر مشارکت شهروندان در اهدای خون داشته‌ایم که امیدواریم این آمار تا پایان سال افزایش چشم‌گیر داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول