اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس استان البرز هشدار داد

تداوم شرایط ناسالم جوی در البرز/ سالمندان از تردد غیرضروری خودداری کنند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: با توجه به تداوم شرایط ناسالم جوی لازم است که بیماران و افراد مسن امروز تنها برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند.

تداوم شرایط ناسالم جوی در البرز/ سالمندان از تردد غیرضروری خودداری کنند

کوروش سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی روزهای اخیر به دلیل شرایط جوی شاهد هوای ناسالم در استان البرز بودیم که این شرایط برای مردمی که ساکن شهرهای پرجمعیت به ویژه کرج هستند، مضر است.

وی تصریح کرد: شرایط هوایی ناسالم در استان البرز در روزهای اخیر تشدید شده و تا زمانی که بارندگی مناسبی نداشته باشیم، این وضعیت ادامه خواهد داشت، لذا لازم است که شهروندان به توصیه‌ها و هشدارهای دستگاه‌های مسئول از جمله اورژانس توجه ویژه داشته باشند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز ادامه داد: در روزهای اخیر به شهروندان توصیه شده بود که به دلیل ناسالم بودن هوا از ترددهای غیرضروری در شهرستان‌های استان البرز خودداری کنند و این وضعیت در مناطق پرجمعیت کرج و خیابان‌ها و معابر مرکزی این شهرستان تشدید شده است.

سلیمی افزود: خوشبختانه بر اساس پیش‌بینی هواشناسی به احتمال فراوان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان البرز باید منتظر بارش باران باشیم، اما با توجه به وضعیت وارونگی جوی امروز شهروندان به ویژه کودکان، سالمندان و افراد بیمار تنها برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند.

* آمادگی اورژانس البرز برای مقابله با آلودگی هوا

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه همواره در فصل پاییز و زمستان شرایط وارونگی جوی در استان البرز مشاهده می‌شود، با توجه به وضعیت اورژانس چه تمهیداتی اندیشیده است، گفت: خوشبختانه ما آمادگی لازم برای کمک به مردم در شرایط اضطراری را داریم و تمهیدات لازم برای این موارد پیش‌بینی شده است.

رئیس مرکز اورژانس استان البرز افزود: در حال حاضر تمام تیم‌های امدادی و پزشکی اورژانس در سطح شهرستان به کپسول‌های اکسیژن و همچنین داروهای مورد نیاز مجهز شده و در صورت اعلام نیاز از سوی شهروندان در کمترین زمان اقدامات امدادی و پزشکی را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول