اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی صورت گرفت

تولید نرم‌افزار «اصول و مبانی تربیت دینی» در قم

نرم‌افزار «اصول و مبانی تربیت دینی» در قم به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با محوریت اصول و مبانی تربیت دینی کودکان و نوجوانان در قم تولید شد.

تولید نرم‌افزار «اصول و مبانی تربیت دینی» در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نرم‌افزار اصول و مبانی تربیت دینی، برگرفته از مجموعه آثار موسسه فرهنگی و تربیتی توحید به تولید رسیده است.

این نرم‌افزار، حاوی متن کامل 11 عنوان کتاب از آثار این موسسه با محوریت اصول و مبانی تربیت دینی کودکان و نوجوانان است که در دسترس مربیان و متولیان امور پرورشی مدارس و پژوهشگران حوزه معارف اسلامی قرار داده شد.

«مبانی تعلیم و تربیت در قرآن و احادیث»، «آنچه در مورد کودکان و نوجوانان باید بدانیم»، «والدین و مربیان مسئول»، «راهکارهای عملی آموزش اخلاق و مهارت‌های زندگی» و ... از جمله کتاب‌هایی هستند که در این نرم‌افزار وجود دارد.

امکان انتخاب فهرست درختی و گزینشی به همراه قابلیت تطبیق دو سویه متن و فهرست، ارائه متن کامل قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جست‌وجو در آیات، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه به همراه امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، همچنین ارتباط متن و فهرست کتب با بخش‌های دیگر برنامه از جمله بخش نمایش، جست‌وجو، لغت‌نامه و ... از جمله امکانات این نرم‌افزار فرهنگی و تربیتی است.

از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به جست‌وجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه، یادداشت‌برداری، رنگی کردن بخشی از متن، ذخیره، ویرایش و چاپ متن اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه این نرم‌افزار می‌توانند به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی WWW.NOORSHOP.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/78005/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول