اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف کرمانشاه اعلام کرد

آمادگی کرمانشاه برای برگزاری مسابقات کشوری قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تمام تلاش مسئولان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و استانداری کرمانشاه بر این است که این استان میزبان برگزاری مرحله کشوری این مسابقات باشد.

آمادگی کرمانشاه برای برگزاری مسابقات کشوری قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی‌اراکی امشب در اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی استان کرمانشاه اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و ترتیل به‌ رقابت با یکدیگر پرداختند.

حسینی‌اراکی در خصوص میزان سهمیه استان کرمانشاه در این مسابقات خاطرنشان کرد: سال گذشته استان کرمانشاه از ظرفیت 30 هزار شرکت‌کننده برخوردار بود که در سال‌جاری سهمیه 41 هزار نفری را به‌ خود اختصاص داده و تلاش می‌کنیم این سهمیه را به 90 هزار نفر افزایش بدهیم.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، 85 هزار نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند و دو کارگاه ویژه برگزیدگان و داوران برگزار شد که رضایت جامعه قرآنی را در پی داشت.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان از سطح شهرستان به استان راه پیدا می‌کنند، عنوان کرد: در هر رشته سه نفر در بخش خواهران و سه نفر در بخش برادران به‌عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

این مسئول اذعان داشت: تمام تلاش مسئولان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و استانداری کرمانشاه بر این است که استان کرمانشاه میزبان برگزاری مرحله کشوری این مسابقات باشد.

حسینی‌اراکی از راه‌یابی نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله کشوری خبر داد و گفت: این مسابقات در شان جامعه قرآنی استان کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول