اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس هندیجان:

اداره ورزش خوزستان به هندیجان بی‌توجه است

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس هندیجان خواستار توجه اداره ورزش و جوانان خوزستان به فوتبال و فوتسال شهرستان‌های محروم استان شد.

اداره ورزش خوزستان به هندیجان بی‌توجه است

توفیق عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرستان هندیجان یکی از شهرهایی است که مسئولان اداره ورزش استانی به ورزش آن کم‌لطفی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: در این زمینه ورزشکاران گلایه‌های زیادی دارند و انتظار می‌رود مسئولان این وضعیت را هر چه زودتر مورد بررسی و توجه قرار دهند.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس هندیجان تصریح کرد: این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور انتخاب شده بود که متاسفانه به دلیل کم کاری‌های مسئولان و عدم اطلاع زمان مسابقات به ما از این امتیاز محروم ماند.

وی ادامه داد: یک هفته پیش از آغاز این مسابقات به ما اطلاع دادند و با توجه به اینکه مسابقات در شهر سیرجان استان کرمان برگزار شد با وساطت مسئولان و گمنامی هر چه تمام موفق شدیم در بین تیم‌ها حضور پیدا کنیم.

عبادی همچنین عنوان کرد: تیم پرسپولیس این شهرستان در مسابقات مذکور در گروه تیم‌هایی چون ولیعصر شیراز و مقاومت شهرکرد بود و توانست تیم شهرکرد را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

وی اضافه کرد: تیم فوتسال هندیجان همچنین در بازی مقابل ولیعصر شیراز به تساوی دست یافت و در مرحله بعد با قبول شکست از گردونه مسابقات حذف شد.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس هندیجان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان این شهرستان از استعدادهای بسیار زیادی برخوردار هستند خاطرنشان کرد: مسئولان اداره ورزش استان، ورزش هندیجان را از حمایت‌های مالی دریغ می‌کنند و باعث هرز رفتن استعدادهای موجود ورزشی می‌شوند.

وی ادامه داد: از مسئولان استانی انتظار داریم تیم‌های جوانان و نوجوانان هندیجانی را برای حضور در مسابقات کشوری مورد حمایت بیشتری قرار دهند.

*دعوت از 2 بازیکن در اروی تیم ملی فوتسال

عبادی با تقدیر از بهروز فرج‌اللهی فرماندار شهرستان، حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و امید احمدزاده رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای حمایت تیم فوتسال هندیجان اظهار کرد: خوشبختانه دو بازیکن این تیم با نام‌های فرشید قاعدی و بنیامین بهزادی به اردوی تیم ملی جوانان فوتسال کشوری انتخاب شده‌اند که این امر باعث افتخار ماست.

وی در پایان با عنوان اسامی تیم فوتسال پرسپولیس هندیجان بیان کرد: به غیر از دو بازیکن نامبرده، فرهنگ، محمدعلی و مهرداد شعبانی، ابراهیم بیرونی، سلمان صحراگرد، رضا حیاتیان، علی عبدلی، رضا شکاری، فرشید کیانی و علی عنانات بازیکنان این تیم هستند.

انتهای پیام/72001/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول