اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانشجویان و اساتید صورت گرفت

برگزاری کارگاه تخصصی کاتالیزورهای نوری در دانشگاه آزاد امیدیه

کارگاه تخصصی با موضوع کاتالیزهای نوری در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد.

برگزاری کارگاه تخصصی کاتالیزورهای نوری در دانشگاه آزاد امیدیه

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: از جمله خواص کاتالیزورهای نوری پایداری نوری، خنثی بودن فیزیولوژیکی و شیمیایی، در دسترس و ارزان قیمت بودن، توانایی جذب سطحی واکنشگرها تحت فعال‌سازی فوتونی موثر، غیرسمی بودن، دارا بودن انرژی شکاف مناسب و تجزیه نشدن بعد از تشکیل حفره است.

بیژن ممبینی در ادامه با تعریف کاتالیزورهای نوری به تاریخچه کاتالیزور نوری و چگونگی پیدایش اولین کاتالیزور نوری، ساز و کار و عملکرد کاتالیزورهای نوری، به روش‌های تهیه کاتالیزورهای نوری در زمینه‌های مختلف اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه کاتالیزورهای نوری در بسیاری از زمینه‌ها از جمله کاربردهای پزشکی و زیست شناختی، اثر خودتمیزکنندگی به ویژه در نمای ساختمان و سطوح در بیمارستان، حذف میکرو ارگانیزم‌ها در نواحی که استفاده از آفت‌کش‌ها و عوامل تمیزکننده و کاربردهای محیطی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، این کارگاه آموزشی توسط حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه و به همت بیژن ممبینی برای جمعی از دانشجویان رشته شیمی ارائه شده است.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول