اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بین‌المللی رشد قشم خبر داد

حضور سازمان منطقه آزاد قشم در نمایشگاه علم تا عمل

مدیر مرکز بین‌المللی رشد قشم از پذیرش دو طرح شرکت قشم ولتاژ به عنوان یکی از هشت شرکت فعال این مرکز در نمایشگاه علم تا عمل تهران خبر داد.

حضور سازمان منطقه آزاد قشم در نمایشگاه علم تا عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، مطهره حسینی در این راستا گفت: دو طرح ربات پرنده و ست مکاتورونیک شرکت قشم ولتاژ در ردیف طرح‌های پذیرش شده از سوی نمایشگاه علم تا عمل تهران قرار گرفت.

وی افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی دوره‌های گذشته با ارائه تسهیلات به طرح‌های منتخب، فعالان فناوری کشور را در تکمیل طرح‌های منتخب یاری می‌کرد و شرکت قشم ولتاژ منطقه آزاد قشم نیز می‌تواند از این امتیاز بهره‌مند شود.

مدیر مرکز بین‌المللی رشد قشم گفت: هشت شرکت مرکز بین‌المللی رشد قشم، سه شرکت از صنایع این منطقه به همراه پارک زیست فناوری خلیج فارس دستاوردهای خود را در این نمایشگاه معرفی کردند که دو طرح از مجموعه طرح‌های شرکت قشم ولتاژ به عنوان طرح‌های برتر انتخاب شد.

این گزارش می‌افزاید: در فرایند اجرایی این جشنواره و نمایشگاه بر گسترش و تعمیق همکاری و تعامل بین مراکز استانی به ویژه دفتر استانی نخبگان، پارک‌های فناوری، مراکز رشد استان‌ها و شرکت‌های دانش بنیان تاکید شده است.

علاوه بر این هدف از برگزاری جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل، ارج نهادن به مقام شامخ فناوران، نوآوران، مخترعان و معرفی دستاورد‌های این تلاشگران در آستانه تجاری سازی است.

انتهای پیام/88001/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول