اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان بوکس:

آمادگی حضور در مسابقات بوکس آینده را دارم

قهرمان بوکس کشور گفت: با تمرینات روزانه برای حضور در مسابقات آینده بوکس آمادگی کامل دارم.

آمادگی حضور در مسابقات بوکس آینده را دارم

آرش قویدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با اشاره به اینکه بوکس فومن در جایگاه خوبی قرار دارد، اظهار کرد: مدت 9 سال است که در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنم و چندین دوره مقام‌ها و قهرمانی‌هایی را برای بوکس این شهرستان کسب کرده‌ام.

وی قهرمانی چندین دوره مسابقات بزرگسالان و جوانان و نوجوانان گیلان را بخشی از کارنامه خود عنوان کرد و افزود: نفر دوم انتخابی تیم ملی بزرگسال هستم و بیش از پنج مرتبه به تیم ملی بوکس دعوت شدم.

این ورزشکار فومنی، دیر آماده شدن گذرنامه خود در چهار ماه پیش را دلیل حضور نیافتن خود با تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی ارمنستان ذکر کرد.

وی افزود: در سال 88 مقام سومی کشوری و در سال 89 مقام دوم کشوری بوکس را کسب کرده‌ام.

قویدل، نفر اولی خود در انتخابی تیم ملی را از جمله موفقیت‌های دیگر  برشمرد و خاطرنشان کرد: با تمرینات روزانه برای حضور در مسابقات آینده آمادگی کامل دارم.

وی سعید وطن‌دوست و پیمان علیزاده را از مربیان حرفه‌ای خود معرفی کرد و یادآور شد: این مربیان برای پرورش قهرمانان بوکس شهرستان تلاش‌های زیادی را داشته‌اند.

این قهرمان فومنی بوکس کشور، نبود یک سالن تمرین مجهز را از جمله مشکلات این رشته ورزشی در شهرستان فومن عنوان کرد و یادآور شد: با وجود حضور رئیس جدید هیئت بوکس فومن انتظار می‌رود تحول اساسی در این هیئت صورت گیرد.

وی انتظار خود را از مسئولان حمایت ورزش و ورزشکاران در رشته‌های مختلف ذکر کرد و متذکر شد: جوانان با ورزش کردن از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی دور می‌شوند و این مهم باید مد نظر مسئولان امر باشد.

قویدل با بیان اینکه کسی به دنبال ورزش نمی‌رود، خاطرنشان کرد: اگر هم کسی در عرصه ورزش فعالیت می‌کند نشان از عشق و علاقه او به ورزش دارد.

این قهرمان بوکس از مدیران ورزش فومن برای حمایت‌های لازم قدردانی کرد و متذکر شد: آنها در حد توان به ورزشکاران کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول