اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگی‌زر در گفت‌وگو با فارس:

تجربه تیم پدیده به شهرداری یاسوج چربید/ هواداران منتظر مدل جدید شهرداری باشند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: آن‌چه که موجب شد تیم پدیده با یک امتیاز یاسوج را ترک کند تجربه بالای بازیکنان آن‌ها بود.

تجربه تیم پدیده به شهرداری یاسوج چربید/ هواداران منتظر مدل جدید شهرداری باشند

هادی برگی‌زر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پس از بازی تیم‌های پدیده مشهد و شهرداری یاسوج در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در پاسخ به این سؤال که آیا با اکبر میثاقیان که اعتقاد دارد حق تیم شهرداری حضور در لیگ برتر است هم‌ عقیده هستید یا نه؟، پاسخ داد: فکر می‌کنم اکبر آقا این حرف را زده که مساوی تیم خود با تیم ما را توجیه کند.

وی گفت: البته این تنها یک مزاح بود ولی از همه چیز گذشته حق تیم فوتبال شهرداری یاسوج در این چند سال لیگ برتر بوده که به واسطه برخی مشکلات تاکنون چنین نشده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از چربش تجربه تیم پدیده بر تیم شهرداری گفت و افزود: اگر بچه‌ها بی‌تجربگی نمی‌کردند در همان نیمه اول کار را یکسره می‌کردیم.

برگی‌زر با ابراز ناراحتی از فرصت‌هایی که بازیکنان خود در این بازی از دست دادند، تصریح کرد: برای مثال آن توپی که شیرمردی بیرون زد اگر یک چوب هم آن‌جا می‌گذاشتیم توپ با برخورد با آن گل می‌شد اما در فوتبال همیشه از این کم شانسی‌ها هست.

وی از ادامه این روند و پیش‌بینی بازی خوب بازیکنان خود در بازی‌های آینده گفت و افزود: شما خودتان بهتر از همه مشکلات گذشته تیم را می‌دانید ولی امروز دیگر پایان آن مشکلات است چرا که همه ارکان فوتبال از هیئت فوتبال گرفته تا خود مجموعه شهرداری پشت تیم قرار دارند و قصد دارند صادقانه مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/2571/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول