اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال کشور؛

پیروزی دلیران دشتی مقابل پیشگامان یزد/ هواداران مشتاق در انتظار امکانات بیشتر

از سری مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور تیم والیبال دلیران دشتی در یک بازی هماهنگ و با برنامه موفق شد بر رقیب سخت‌کوش خود پیشگامان شفق اردکان یزد 3 بر یک به پیروزی برسد.

پیروزی دلیران دشتی مقابل پیشگامان یزد/ هواداران مشتاق در انتظار امکانات بیشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، امشب در این بازی تیم دلیران دشتی در گیم‌های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر23، 25 بر 21 و 25 بر 20 به برتری رسید و گیم سوم را 25 بر 21 واگذار کرد.

در پایان بازی سرمربی دلیران دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم خیلی تلاش کردند و تیم پیشگامان تیم با برنامه و منظمی بود ولی تیم ما روی لحظات حساس تمرکز داشت و در تمرین نیز برای لحظه‌های حساس بچه‌ها را آماده کرده بودیم.

علی نقدی افزود: بازی بعدی ما هفته آینده مقابل عقاب تهران در تهران است و 2 مصدوم هم داریم که امیدواریم برای بازی آینده برسند.

وی اضافه کرد: تیمی که در لیگ بازی می‌کند باید از لحاظ سخت‌افزاری نیز دارای امکانات مناسبی باشد و برای این تماشاچیان مشتاق باید امکانات کافی وجود داشته باشد.

سرمربی پیشگامان شفق اردکان یزد نیز به خبرنگار فارس در خورموج گفت: خورموج تیم خوبی داشت اما امروز متاسفانه ما در سرویس و دفاع ضعیف بودیم و در دریافت‌ها نیز خوب عمل نکردیم.

نادر قاضی افزود: هرچند تیم خورموج تیم هماهنگی داشت اما یکی از دلایل باخت ما فاصله 80 کیلومتری خورموج محل برگزاری بازی با اقامت ما در بوشهر بود.

وی یادآور شد: در بازی برگشت حتماً دلیران را می‌بریم و تیم ما برای قهرمانی بسته شده و امید اول صعود هستیم.

نماینده فدراسیون والیبال نیز به خبرنگار ما گفت: این بازی جزو بهترین بازی‌های این گروه بود و برای فدراسیون نیز اهمیت داشت و هر دو تیم نیز بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

محمدحسین شفق افزود: پاسور و اسپوکر تیم دلیران عالی عمل کردند و این تیم از مربی با دانشی نیز برخوردار است و نقش مربی خوب با داشتن بازیکنان متوسط در مقابل مربی با بازیکنانی با سابقه ملی و سوپرلیگی در این بازی‌های حساس مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: تماشاچیان خوب بودند ولی مسئولان باید محوطه را طوری طراحی کنند که از میله‌های بیشتری استفاده شود و تردد نیز صورت نگیرد.

انتهای پیام/66001/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول