اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه:

حفظ ارزش‌های معماری کشور ضرورت دارد

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت: حفظ ارزش‌های معماری، تاریخی و اسلامی ضرورت دارد.

حفظ ارزش‌های معماری کشور ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیروز حناچی بعد از ظهر امروز در دیدار از موزه میراث روستایی گیلان با تأکید بر مدیریت خردمندانه فضای سرزمین به عنوان خط مشی اصلی، اظهار کرد: استفاده از تجربیات جهانی برای رونق صنعت توریسم می‌تواند قابل مقایسه با صنعت نفت و خودرو باشد.

وی کاربردی کردن طرح‌ها و ایجاد زمینه برای تصمیم‌سازی مدیران ارشد و پیوستگی در طرح‌های بالا دست و طرح جامع و تفصیلی را مهم دانست.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری، حفظ منافع عمومی و شهروندان و ایجاد فضای فرهنگی و حفظ میراث فرهنگی کشور و استفاده خردمندانه و سودمند در حفظ ارزش‌های معماری و تاریخی و اسلامی را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش فارس، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در ادامه پس از دیدار با استاندار گیلان جلسه‌ای مشترک با کارمندان شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی این استان برگزار کرد.

در این جلسه پس از گزارش کار حوزه شهرسازی توسط شعبان‌پور و گزارش مهندسین مشاور نقش جهان پارس درباره طرح مجموعه شهری رشت و ارائه طرح تفصیلی این شهر، حناچی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه شهرسازی پرداختند.

انتهای پیام/2300/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول