اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر نکا:

معماری سنتی در شهرها احیا شود

رئیس شورای شهر نکا گفت: معماری سنتی در جامعه به فراموشی سپرده شده و ما باید با استفاده از خرد جمعی در شورا این مسئله را احیاء کنیم.

معماری سنتی در شهرها احیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حسین پویا عصر امروز در مراسم معارفه شهردار نکا در سالن ارشاد این شهرستان افزود: مسئولان باید با هم تعامل و هم‌فکری داشته باشند تا کارها پیش رود.

وی ادامه داد: بستر مناسبی برای خدمت وجود دارد و این شهر دارای مردمی قدرشناس، وفادار است که همکاری همه جانبه دارند و امیدواریم این همکاری‌ها استمرار داشته باشد.

پویا افزود: امروز با برخی از ساخت‌و‌سازها در طبیعت تغییر ایجاد کرده‌ایم و نباید ایجاد تحول و تغییر در جامعه موجب آسیب رساندن به طبیعت و از بین بردن آرامش روحی و معنوی شویم.

شهردار سابق نکا نیز در سخنانی بیان داشت: در طول شش سال و سه ماه خدمت‌گزاری بنده در شهرداری نکا خدمات زیربنایی مناسبی همچون رفع مشکل آب‌گرفتگی نکا، زباله و آسفالت در دستور کار قرار گرفت که تا حدود بسیار بالایی انجام شد.

مرتضی حسنی یادآور شد: مشکل آبگرفتگی معابر در نکا با اختصاص بودجه مناسب عملیاتی شد و قریب به اتفاق خیابان‌ها و کوچه‌ها نیز آسفالت شد.

وی بیان داشت: مشکل زباله نکا نیز نیازمند افتتاح کارخانه کمپوست شرق مازندران در بهشهر است که با بهره‌برداری این کارخانه مشکل زباله شهر نکا برطرف می‌شود.

شهردار سابق نکا اضافه کرد: تهیه طرح جامع و تفضیلی برای نکا، ایجاد پارک‌های متعدد مادر، سیمرغ، فراهم کردن طرح ترافیکی، ساخت سی‌.ان.جی، کمک برای ساخت مرکز دیالیز شهرستان، کمک برای ساخت بیمارستان خصوصی از برنامه‌هایی است که در دورات خدمت بنده در این شهر اتفاق افتاد.

حسنی گفت: برکات وجود بوستان شهدای گمنام نکا از دوره خدمتگزاری بنده است که با همکاری همه پرسنل و همکاران در شهرداری نکا ظرف مدت چهار ماه روز آماده شد تا نکا میزبان دو شهید خوش‌نام باشد.

وی ادامه داد: کار بدون عیب وجود ندارد و همه ما باید برای رفع مشکلات مردم در حد توان خود تلاش کنیم.

شهردار جدید نکا نیز در سخنانی گفت: توجه به آحاد جامعه و نشاط و تعالی در جامعه از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سیدمیرزا اسدی بیان داشت: خدمات شایسته و پر رونق در اذهان جاودانه می‌ماند و مردم تلاش همه جانبه شهردار قبلی مرتضی حسنی را برای پویایی این شهر فراموش نمی‌کنند.

وی گفت: در راستای رسیدن به اهداف کلان شهرداری دست تعامل به طرف مردم و مسئولان دراز می‌کنم تا با همکاری همه در جهت تعالی شهر گام برداریم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از عملکرد مرتضی حسنی شهردار سابق تجلیل و در ادامه سیدمیرزا اسدی به عنوان شهردار جدید نکا معارفه شد و از تلاش اعضای شورای شهر در دوره سوم نکا تجلیل شد. 

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول