اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم عنوان کرد

اهتمام هیئت‌های مذهبی به رعایت نکات ایمنی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم گفت: برای جلوگیری از هرگونه حادثه از هیئت‌های عزاداری خواسته شده تا نسبت به رعایت نکات ایمنی اقدام کنند.

اهتمام هیئت‌های مذهبی به رعایت نکات ایمنی

عباس جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار حسینی، بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در تکایا و هیئت‌های عزاداری حسینی تأکید کرد.

وی تصریح کرد: یک ماه پیش از فرا رسیدن ماه محرم از تکایا و هیئت‌ها خواسته شده که هنگام برپایی تکایا و هیئت‌های عزاداری نسبت به رعایت ایمنی در برق کشی، گاز کشی و تهیه کپسول آتش نشانی اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: با وجود تمام تذکرات، ولی کمتر هیئتی را مشاهده می‌کنیم که موارد توصیه شده را رعایت کند.

وی ابراز داشت: سازمان آتش نشانی شهرداری قم برای برگزاری هر چه ایمن‌تر عزاداری حسینی نسبت به بازدید از تکایا و مساجد اقدام کرده است.

جعفری عنوان کرد: از تکایا و هیئت‌ها خواسته شده تا نماینده‌ای را برای آموزش نکات ایمنی معرفی کنند.

وی اضافه کرد: تمام مساجد و تکایا توسط نیروهای عملیاتی آتش نشانی در حال بازدید است و نکات ایمنی نیز به متولیان مساجد و تکایا آموزش داده می‌شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم تصریح کرد: پس از بازدید از تکایا و مساجد، کپسول‌های خاموش کننده به ایشان اهدا شده و آموزش‌های لازم نیز به آنان داده می‌شود.

وی با اشاره به برخی مساجد که به تازگی بنا شده است عنوان داشت: چنانچه مسجد نوسازی شده، کپسول آتش نشانی دریافت نکرده است با نامه هیئت امنای آن مسجد می‌تواند به دفتر آتش نشانی مراجعه و کپسول آتش نشانی دریافت کنند.

جعفری اضافه کرد: در ایام سوگواری حسینی، خودروهای عملیاتی و موتورسیکلت، در اطراف حرم مطهر و بلوار زائر، بلوار بهار، مسجد مقدس جمکران، عوارضی و ورودی و خروجی‌های شهر به ویژه در ایام تاسوعا و عاشورا مستقر می‌شوند.

وی از انجام مکاتبه با هیئت‌های بزرگ خبر داد و متذکر شد: ازاین هیئت‌ها خواسته شده است که نسبت به تهیه وسائل خاموش کننده حریق در ایام سوگواری امام حسین (ع) به ویژه در روزهای شلوغ عاشورا و تاسوعای حسینی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/78005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول