اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان یزد هشدار داد

افزایش زمین‌خواری در یزد

پس از کشف زمین‌خواری 5 میلیارد تومانی در شهرک صنعتی یزد، این بار پلیس از کشف دو فقره زمین‌خواری دیگر یکی به ارزش 1.5 میلیارد ریال و دیگری به ارزش 2.5 میلیارد ریال خبر داد.

افزایش زمین‌خواری در یزد

رئیس پلیس آگاهی استان یزد امروز در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در مورد زمین‌خواری 1.5 میلیارد ریالی، با اعلام شکایت یکی از سازمان‌های دولتی مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم ضمن تجاوز به بیت‌المال، 3 هزار مترمربع زمین را به صورت غیر قانونی تصرف کرده است، بررسی‌های پلیس آغاز شد.

سرهنگ علیرضا خالقی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی و انجام تحقیقات لازم و جمع‌آوری مدارک، متهم دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده، هیچ‌گونه مدارکی مبنی بر مالکیت زمین ارائه نکرد، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی، ارزش تقریبی زمین تصرف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد اعلام کرد.

پلیس آگاهی استان یزد همچنین از کشف زمین‌خواری 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی خبر داد.

خالقی با تشریح شیوه این زمین‌خواری نیز عنوان کرد: در پی اعلام شکایت یکی از سازمان‌های دولتی مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم، ضمن تجاوز به بیت‌المال، 2 هزار و 500 مترمربع را به صورت غیرقانونی تصرف کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی و انجام تحقیقات لازم و جمع‌آوری مدارک، متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های انجام شده هیچ‌گونه مدارکی دال بر مالکیت زمین ارائه نکرد، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

خالقی ضمن هشدار به مفسدان اقتصادی و تاکید بر عزم پلیس در برخورد با جرائم اقتصادی، ارزش تقریبی زمین تصرف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد اعلام کرد.

به گزارش فارس، پیش از این نیز پلیس از کشف زمین‌خواری به ارزش 5 میلیارد تومان در شهرک صنعتی یزد خبر داده بود.

انتهای پیام/2464/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول