اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر چمستان بیان کرد

انتخاب شهردار چمستان از بین 11 گزینه بومی و غیربومی

سخنگوی شورای شهر چمستان برنامه محور بودن، قانون‌مداری و ارتقای میزان رضایت‌مندی عمومی را از عوامل مهم انتخاب شهدار چمستان عنوان کرد و گفت: شهردار چمستان از بین 11 گزینه بومی و غیربومی انتخاب شده است.

انتخاب شهردار چمستان از بین 11 گزینه بومی و غیربومی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، غلامحسین حیدری در حاشیه معارفه شهردار چمستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس علت انتخاب شهردار غیر بومی را تشریح کرد و گفت: برنامه محور بودن، قانون‌مداری و ارتقای میزان رضایت‌مندی عمومی از عوامل مهم انتخاب محمد بوداغی به‌عنوان شهردار چمستان بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر چمستان اظهار داشت: شورای اسلامی شهر چمستان از همان روزهای اول پس از انتخابات وارد بحث انتخاب شهردار شد و با بهره‌گیری از نظر کارشناسان و نخبگان، معیارهای لازم تدوین شد.

وی مقبولیت اجتماعی، آشنایی با شهر، روحیه تعامل، حفظ بیت‌المال، جامع‌نگری، تحول‌گرایی، قانون‌مداری و... را از جمله این ویژگی‌ها و معیارها دانست و افزود: در ابتدای امر بررسی اولیه درباره 11 نفر آغاز شد و پس از بررسی‌های لازم در نهایت سه نفر که در سطح بالاتری مدیریت کرده بودند، انتخاب شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر چمستان ادامه داد: پس از اینکه بوداغی شهردار چمستان برنامه‌های خود را ارائه کرد، بلافاصله پس از مراسم تحلیف شورای شهر اقدام به رای‌گیری درباره انتخاب شهردار کرد و در نهایت تمامی اعضاء(پنج نفر) شورای به وی رای دادند و در چهار سال آینده شاهد تعامل خوبی بین شهرداری و شورای شهر باشیم.

حیدری ارتباطات درون سازمانی و برون‌سازمانی، برقراری ارتباط با نخبگان، روحانیون و  دستگاه‌ها و نهادها را از جمله انتظارات شورای شهر از شهردار چمستان دانست و بیان داشت: اعضای شورای شهر بتوانند در طول چهار سال فعالیت خود عمران و آبادانی شهر را با سرعت بیشتری دنبال کنند.

وی با تقدیر از همه نخبگان و شهروندان که در انتخاب شهردار فضای عمومی جامعه را مدیریت کردند، اضافه کرد: فضای انتخاب شهردار به‌خوبی مدیریت شد و در نهایت نیز به انتخاب خوبی رسیدیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر چمستان موقعیت این شهر را به لحاظ وسعت، جمعیت، و جغرافیای حاکم بر آن به عنوان نگینی درخشان در بین شهرهای منطقه برشمرد و بر استفاده از فرصت‌های موجود در این خطه تأکید کرد.

حیدری از جمله موارد لازم برای بهره‌گیری از طرح‌های جامع را تنها از طریق ارائه عملکرد اثر‌بخش در تعامل با سه سطح مخاطبان یعنی کارکنان، صاحبان سرمایه و جامعه، داشتن تعهد نسبت به انجام وظایفی همچون داشتن قابلیت آگاهی، جذب و ارائه مشاوره به مجموعه تصمیم‌گیر (شورا و شهردار) عنوان کرد.

به گزارش فارس، انتخاب شهردار غیربومی در بین اهالی به‌ویژه صاحب‌نظران و معتمدان شهر حرف و حدیث‌هایی را به‌دنبال داشت و اظهار گله‌مندی شده بود که چرا شهردار از بین تحصیل کرده‌های سطح شهرستان انتخاب نشده است.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول