اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب اردوی راهیان نور صورت گرفت

اعزام 450 دانش‌آموز گچسارانی به مناطق جنگی

450 دانش‌آموز گچسارانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیات هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

اعزام 450 دانش‌آموز گچسارانی به مناطق جنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام کشاورز نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران و جمعی از مسئولان محلی، 450 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور دانش‌آموزی سپاه ناحیه گچساران به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) اظهار کرد: صحرای کربلا به برکت خون امام حسین(ع) دارای قداست و اهمیت ویژه‌ای شده است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را پیام اصلی شهادت امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: مبارزه با ظلم و تعدی به دین و سرزمین در قالب جنگ با یزید منکر آن زمان؛ احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

حجازی با اشاره به رشادت‌های هشت ساله رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: رزمندگان اسلام نیز به تأسی از مشی و مسیر امام حسین(ع) برای مبارزه با کفر و ظلم به تبعیت از ولایت قدم به میدان نبرد گذاشتند تا پاسدار اهداف اباعبدالله(ع) باشند.

امام جمعه گچساران با بیان این‌که مناطق جنگی ما که آغشته به خون شهدایی است که به تأسی از مشی و اهداف امام حسین(ع) جان خود را از دست دادند، یادآور شد: مناطق جنگی نیز از قداست و پاکی برخوردارند زیرا به خون کسانی آغشته شده که تفکری همانند امام حسین(ع) داشتند.

جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز در این مراسم گفت: هدف از اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت و نشان دادن رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان است.

انتهای پیام/82001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول