اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع فرزندان شهید:

نقش مهم جامعه نخبه ایثارگری و فرزندان شهدا در بهبود فرهنگ کار جمعی در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش جامعه نخبه ایثارگری و فرزندان شهدا در بهبود فرهنگ کار جمعی در این استان بسیار مهم است.

نقش مهم جامعه نخبه ایثارگری و فرزندان شهدا در بهبود فرهنگ کار جمعی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در سالن شماره یک استانداری میزبان شاگرد اولی‌های جبهه و جنگ بود تا از زبان آن‌ها مهم‌ترین مطالبات و مشکلاتشان را بشنود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن خواسته‌ها و مطالبات فرزندان شهدا و ایثارگر در این استان، اظهار کرد: مطالبات شما به حق بوده و آن‌ها را می‌پذیرم، اما باید در یک فضای همفکری و همدلی بنشینیم و ببینیم این مشکلات چگونه و با چه راه‌حلی برطرف می‌شوند.

وی، فرزند شهید بودن را بزرگ‌ترین افتخار فرزندان شهدا دانست و گفت:‌ قدر این نعمت بزرگ را بدانید و برای ادامه دادن راه پدران خود تلاش کنید.

خادمی با بیان اینکه از همه ظرفیت فرزندان شهدا در امورهای مختلف استفاده خواهم کرد، ابراز داشت: در اینکه مدیریت این استان به توانمندی‌های شما نیاز دارد شکی نیست ولی کمک کردن‌ها تنها از طریق ورود به مدیریت‌ها نیست و به شیوه‌های مختلف می‌شود به توسعه این استان کمک کرد.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری به ایثارگری‌های شما در عرصه‌های اقتصادی نیاز هست که باید در این زمینه تلاش‌های لازم در حوزه‌های چون سرمایه‌گذاری و اشتغال صورت گیرد.

وی گفت: نخبه‌های جامعه ایثارگری می‌توانند در این زمینه که چرا فرهنگ کار جمعی در این استان نیست، چرا فرهنگ سرمایه‌گذاری ضعیف بوده و چرا این همه در این استان مستعد بیکاری داریم به مدیریت این استان کمک کنند.

خادمی با اذعان به فرهنگ ضعیف کارهای جمعی در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در این استان که شناخت افراد از همدیگر زیاد است به جای آنکه یک مزیت باشد متأسفانه عاملی برای انشقاق‌ها و دور شدن افراد از همدیگر است.

وی ابراز داشت:‌ شناخت زیاد افراد از همدیگر در این استان موجب می‌شود تا ضعف‌هایی که از دیگران سراغ داریم را بزرگ کنیم و آن را عاملی برای تخریب او قرار دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، این موضوع را یک ضعف عمده در کهگیلویه و بویراحمد خواند و تصریح کرد: جامعه نخبه ایثارگری و فرزندان شهدا می‌توانند در این زمینه‌ها به ما کمک کنند.

خادمی در پایان تأکید کرد: کار کردن، همه‌اش مدیر بودن نیست؛ به طوری که گاهی یک فکر می‌تواند استانی را متحول کند؛ البته شرط آن بها دادن به فکر و ایده افراد جامعه است که در دولت اعتدال این شرایط تا حد زیادی فراهم است.

انتهای پیام/82005/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول