اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت واحد خواهران حزب مؤتلفه

مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی در جیرفت برگزار شد

به همت واحد خواهران حزب مؤتلفه اسلامی جیرفت، مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی در محل مکتب‌الزهرا این شهرستان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی در جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عصر امروز به همت واحد خواهران حزب موتلفه اسلامی جیرفت، مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب‌الله عسکر‌اولادی، دبیرکل فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری در محل مکتب‌الزهرا این شهرستان برگزار شد.

شفیقه شفیعی، مسئول واحد خواهران حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان جیرفت در این مراسم با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات رفتاری مرحوم عسکراولادی، اظهار داشت: این مرحوم حبیب و یار امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود.

وی با بیان اینکه مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی یک الگوی کامل در مسائل اجتماعی، مذهبی، فرهنگی، سیاسی و... بود، افزود: با وجود اینکه 80 سال سن داشت اما در انجام امور و فعالیت‌ها خستگی‌ناپذیر بود و سعه‌صدر داشت.

شفیعی تصریح کرد: این مرحوم از سن 16 سالگی با توجه به انجام فعالیت‌های سیاسی و انقلابی و مخالفت با رژیم ستمشاهی به زندان رفته بود و زندگی بسیار ساده‌ای داشت.

وی با اشاره به سوابق سیاسی و فعالیت‌های مختلف مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی، متذکر شد: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، نماینده مجلس شورای اسلامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و ... از جمله سوابق این مرحوم بود.

به گزارش فارس، مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب‌الله عسکر‌اولادی دبیرکل فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری با قرائت زیارت عاشورا، نوحه‌سرایی و... همراه بود.

انتهای پیام/2655/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول