اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ابهر:

بودجه سرانه ابهر از 200 هزار تومان کمتر است

شهردار ابهر گفت: بودجه سرانه ابهر از 200 هزار تومان کمتر است.

بودجه سرانه ابهر از 200 هزار تومان کمتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالعلی قاسم‌پور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید بودجه شهر ابهر را افزایش دهیم، اظهار داشت: بودجه سرانه هر شهروند تهرانی یک میلیون و 300 هزار تومان است.

وی افزود: این در حالی است که در ابهر سرانه ما از 200 هزار تومان نیز کمتر است که با این ارقام خدمت‌رسانی به سختی صورت می‌گیرد.

شهردار ابهر با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده شهرداری برای ارائه خدمات و جلب رضایت مردم اظهار داشت: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم، شهرداری ابهر را به چهار ناحیه تقسیم کرده‌ایم.

قاسم‌پور متذکر شد: این چهار ناحیه شامل شریف‌‌آباد، شناط، حسین‌‎آباد و ناحیه مرکزی است.

وی تصریح کرد: شهرداران این نواحی انتخاب شده و در حال اجرایی کردن اقدامات‌ دیگر نیز هستیم.

شهردار ابهر با اشاره به سابقه شهر ابهر گفت: شهرستان ابهر به لحاظ سابقه 85 ساله شهرداری خود، پیوسته در تلاش بوده که مدیریت خوبی برای عمران، آبادانی و زیبا‌سازی شهرستان انجام دهد.

قاسم‌پور با بیان اینکه به صورت کارشناسی برنامه‌ای تنظیم کرده‌ایم که مردم از ما راضی خواهند بود، گفت: در بحث فضاهای شهر و پارک‌ها و همچنین در ساماندهی آب‎نماها و المان‌های شهری برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرستان ابهر از برند بالایی برخوردار است، اظهار داشت: تقدیم 450 شهید، یک‎هزار و 200 جانباز و 120 آزاده نشان از ولایتمداری مردم این خطه به امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.

شهردار ابهر در پایان با بیان اینکه اساس محور کار من بر محور کار خواهد بود، گفت: تمام تلاش خود را برای اتمام کارهای ناتمام و به ویژه بخش سرمایه‌گذاری به کار خواهم برد.

انتهای پیام/73001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول