اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

دو کاراته‌کای قزوینی در تمرینات تیم ملی استارت می‌زنند

مجید حسن‌نیا و بهمن عسگری دو کاراته‌کای شایسته استان قزوین از امروز به همراه دیگر ملی پوشان در تمرینات تیم ملی استارت می‌زنند.

دو کاراته‌کای قزوینی در تمرینات تیم ملی استارت می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید حسن‌نیا و بهمن عسگری دو کاراته‌کای ارزنده استان قزوین از امروز به همراه 10 ورزشکار دیگر تیم ملی تمرینات خود را در سالن شهید کبکایان تهران آغاز می‌کنند تا خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند.

تمرینات تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در حالی از امروز آغاز می‌شود که هامون درفشی‌پور، سعید احمدی، ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، حسین سمندر، سعید حسنی‌پور، حامد زیگساری، مهدی سلطانی، میلاد یاری و سامان حیدری از دیگر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران خواهند بود که حسن‌نیا و عسگری دو کاراته‌کای شایسته استان را در این اردو همراهی می‌کنند.

کومیته‌کاهای کشورمان که با صلاحدید کادر فنی برای ریکاوری به استراحت رفته بودند، مجددا از امروز وارد اردو خواهند شد و تا بیست و یکم آبان‌ماه تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری می‌کنند که در این بین حضور دو کاراته‌کای قزوینی در این اردو نشان می‌دهد که حسن‌نیا و عسگری در این مدت تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشته‌اند و برای افتخارآفرینی برای تیم ملی کشورمان کاملا آماده هستند.

حمیدرضا داوری، دبیر هیئت کاراته استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین می‌گوید: حسن‌نیا و عسگری که با صلاحدید کادر فنی و مربیان تیم کاراته کشورمان در روزها و ماه‌های گذشته با حضوری قدرتمند در مسابقات درون اردویی و رقابت‌های برون مرزی کادر فنی را مجاب کردند تا آنها را در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا قرار دهند، این روزها از روحیه بالا و جنگندگی لازم برخوردار هستند تا با عملکردی درخشان در این رقابت‌ها حقانیت خود را در تیم ملی کاراته کشورمان به اثبات برسانند.

داوری با اشاره به اینکه حسن‌نیا در وزن منهای 55 کیلوگرم و عسگری در وزن منهای 75 کیلوگرم تیم ملی کشورمان را در جریان مسابقات  قهرمانی آسیا همراهی می کنند، عنوان می کند: با توجه به آمادگی این روزهای این دو ورزشکار ارزنده استان، کسب مدال برای این دو کاراته‌کای قزوینی دور از دسترس نیست و آنها در چند ماه گذشته در جریان مسابقات برون مرزی نشان داده‌اند که از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

وی اضافه می‌کند: در این بین حسن‌نیا و عسگری در جریان اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کشورمان به نوعی موفق شدند دو رقیب سرسخت به نام‌های وحید و مجید حسنی‌پور را پشت سر بگذارند تا به نوعی خود را به عنوان یکی از دو ورزشکار اوزان منهای 55 و منهای 75 تیم ملی کشورمان معرفی کنند.

دبیر هیئت کاراته استان با اشاره به اینکه رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا آذرماه سال جاری در کشور امارات برگزار خواهد شد، اظهار امیدواری می‌کند که حسن‌نیا و عسگری بتوانند با گرفتن کسب مدال ضمن افتخارآفرینی برای خود و جامعه ورزشی کاراته استان و کشور، نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی و مزد زحمات خود را با شایستگی بگیرند.

انتهای پیام/77004/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول