اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل اموزش و پرورش همدان خبر داد

اجرای موفق جشنواره درس‌پژوهی در همدان

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل اموزش و پرورش همدان گفت: همدان در دو سال گذشته، در بحث جشنواره درس‌پژوهی یکی از استان‌های پیشرو و موفق کشور بوده است.

اجرای موفق جشنواره درس‌پژوهی در همدان

معصومه معصومیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار داشت: جشنواره درس‌پژوهی یک فعالیت آموزشی و پژوهشی است که امسال برای سومین بار در طول سال تحصیلی در سطح کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره معلمان مدارس در یک کار تیمی نسبت به زمینه‌های ایجاد مشکل تحقیق می‌کنند، ادامه داد: با مشخص شدن مشکلات یادگیری، تیم کاری معلمان در یک مدت زمانی خاص، به دنبال حل مشکل می‌روند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش همدان افزود: این دسته از معلمان با ارائه یک پیشنهاد سعی می‌کنند تا آن مشکل را حل کنند.

*جشنواره درس‌پژوهی/ کار پژوهشی و آموزشی و تیمی

وی ادامه داد: جشنواره درس‌پژوهی صرفاً با نگاه پژوهشی و ارائه راه حل در مسیر یادگیری، باعث افزایش کاربردی مباحث در مدارس می‌شود.

معصومیان ابراز داشت: جشنواره درس‌پژوهی در سطح منطقه‌ای از اول مهر تا پایان بهمن و در مرحله استانی نیز از اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی در خصوص چگونگی تببین نفش جشنواره درس‌پژوهی در رسیدن به اهداف آموزش و پرورش، یادآور شد: با برگزاری این جشنواره روحیه کار مشارکتی در بین معلمان و دانش‌آموزان تقویت می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش همدان به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و تصریح کرد: ایجاد نشاط در مدرسه را می‌توان یکی از اهداف مهم این طرح به شمار آورد.

این مسئول در پایان ابراز داشت: در دو سال گذشته استان همدان در بحث جشنواره درس‌پژوهی یکی از استان‌های پیشرو و موفق در کشور بوده است.

انتهای پیام/89007/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول