اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش تیم فوتبال دلوار کشتی بوشهر:

دلوار کشتی از نظر فنی و مالی وضعیت خوبی دارد

ملی‌پوش تیم فوتبال دلوار کشتی جنوب بوشهر گفت: هم‌اکنون از لحاظ فنی، مالی و رفاهی در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

دلوار کشتی از نظر فنی و مالی وضعیت خوبی دارد

محبوبه دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: تیم خوب و آماده‌ای داریم و به آینده نیز امیدواریم و باید بگویم که تیم دلوار کشتی هم‌اکنون از لحاظ فنی، مالی و رفاهی در شرایط خوبی به سر می‌برد و در شرایط مناسب موجود نقش حمایت‌های آقای حیدری مدیرعامل باشگاه و همچنین آقای نجفی ریاست هیئت فوتبال استان پررنگ بوده است.

دهقانی در ادامه افزود: با درایت سرمربی و کادر فنی تاتنئویم و تلاش بازیکنان از ابتدای رقابت‌ها بین 4 تیم اول جدول بوده‌ایم و در صورت حمایت بیشتر مسئولان و انگیزه دادن به بازیکنان می‌توانیم نتایج بهتری را کسب کنیم و حداقل مقام نایب قهرمانی رقابت‌ها را به‌دست آوریم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال دلوار کشتی جنوب در پایان اذعان داشت: در مسیر پیشرفت خود در فوتبال اعضای خانواده‌ام نقش بسزایی داشته‌اند و در این میان باید تشکر ویژه‌ای از پدرم داشته باشم که در تمامی شرایط حامی بنده بوده و روند زندگی ورزشی‌ام بیشترین نقش را داشته است.

محبوبه دهقانی بازیکن 21 ساله و ملی‌پوش تیم فوتبال دلوار کشتی جنوب که از رقابت‌های مدارس کشور به عنوان بهترین دروازه بان رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شد، دهقانی پس از درخشش در رقابت‌های تایلند، پست بازی خود را تغییر داد و در پست مدافع میانی و هافبک دفاعی به میدان رفت و در حدود 5 سال سابقه ورزشی خود در تیم‌های آینده‌سازان اصفهان و دلوار کشتی جنوب بوشهر توپ زده است و هم‌اکنون نیز در تیم ملی فوتبال بانوان عضویت دارد.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول