اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت گچساران:

2 کارخانه نمک‌زدایی در نفت گچساران امسال افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: کارخانه‌های در دست احداث نمک‌زدایی دشت لیشتر در مجاورت کارخانه بهره‌برداری و بی‌بی حکیمه (یک) امسال افتتاح می‌شود.

2 کارخانه نمک‌زدایی در نفت گچساران امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد باورساد ظهر امروز طی نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در جمع کارکنان این شرکت گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دومین شرکت تولید و صادر کننده نفت در سطح کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که شرکت نفت گچساران تنها به محدوده این شهرستان اختصاص ندارد، افزود: حوزه کاری و فعالیت شرکت نفت گچساران در چندین استان از جمله کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و خوزستان قرار گرفته است که طول اقلیمی این شرکت از نظر مساحت افزون بر 400 کیلومتر و عرض 150 کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، کارخانه نرگسی شرکت نفت گچساران را دورترین کارخانه در حوزه کاری این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: کارخانه بهره‌برداری نرگسی تا مرکز گچساران افزون بر 290 کیلومتر فاصله دارد.

باورساد یادآور شد: افزون بر 10 کارخانه شرکت نفت گچساران در بوشهر قرار دارد که دارای مسیرهای سخت و صعب‌العبور است.

وی تعداد پرسنل رسمی، ارکان ثالث، قراردادی و دیگر پیمان‌کاری‌ها را افزون بر هفت هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت: حدود سه هزار نیروی رسمی و افزون بر چهار هزار نفر دیگر نیز اعم از قراردادی، پیمانی و حجمی در این شرکت فعالیت می‌کنند.

باورساد با اشاره به جاده‌های ارتباطی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به محل فعالیت کارکنان این شرکت عنوان کرد: جاده‌های ارتباطی شرکت نفت گچساران به محل کار کارکنان جاده‌های پرترافیک هستند که پیشنهاد ما بر واگذاری این جاده‌ها به وزارت راه و شهرسازی است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ادامه داد: ما در این صورت متقبل هزینه‌های ترمیم استانداردسازی جاده‌های ارتباطی شرکت خواهیم بود به‌گونه‌ای که وزارت راه و شهرسازی نسبت به ایمن‌سازی و استانداردسازی این جاده‌ها اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی کارخانه‌های نمک‌‌زدایی در شرکت نفت گچساران عنوان کرد: ما امسال دو کارخانه نمک‌زدایی را در شرف راه‌اندازی و افتتاح داریم که نخستین کارخانه در دشت لیشتر در مجاورت کارخانه بهره‌برداری و دومین کارخانه نیز در بی‌بی حکیمه (یک) قرار دارد.

انتهای پیام/82001/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول