اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل دادگستری استان تهران

حوزه قضایی شهر شریف‌آباد افتتاح شد‌

حوزه قضایی شهر شریف‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

حوزه قضایی شهر شریف‌آباد افتتاح شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، نخستین حوزه قضایی شهر شریف‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت با حضور مدیرکل دادگستری استان تهران، فرماندار و نماینده مردم پاکدشت در خانه ملت افتتاح شد.

فرماندار شهرستان پاکدشت در این مراسم طی سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت: شهرستان پاکدشت از دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و سه شهر پاکدشت، شریف‌آباد و فرون‌آباد تشکیل شده که به‌دلیل وجود شهرک‌های صنعتی و قرار گرفتن در مسیر راه ترانزیتی شرق کشور همواره با مشکلاتی روبرو است که می‌باید با برنامه‌ریزی نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

قربانعلی مقبلی گفت: این شهرستان دارای 400 هزار نفر جمعیت است و بیش از 100 هزار نفر اتباع بیگانه در آن سکونت دارند که وجود این تعداد جمعیت به‌همراه اتباع می‌تواند معضلات اجتماعی فراوانی را در پی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در سطح دستگاه قضایی و فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته، شاهد کاهش ورود پرونده‌های مربوط به جرائم مختلف در این دستگاه می‌باشیم که با افتتاح حوزه قضایی شریف‌آباد ضمن کاهش میزان تردد شهروندان از شریف‌آباد به بخش مرکزی، باعث کاهش اطاله دادرسی نیز خواهد شد.

مقبلی اظهار امیدواری کرد با بهره‌گیری از تجارب کارکنان دستگاه قضایی و نیز همکاری تمام دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی شاهد کاهش وقوع جرم در شهرستان پاکدشت باشیم.

انتهای پیام/2462/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول