اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده

نخستین جلسه صیانت از آثار و محصولات فرهنگی تشکیل شد

نخستین جلسه ستاد صیانت از محصولات فرهنگی به منظور ساماندهی محصولات فرهنگی به همت اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده برگزار شد.

نخستین جلسه صیانت از آثار و محصولات فرهنگی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، اسماعیل زارعی در نخستین جلسه ستاد ساماندهی محصولات فرهنگی اظهار داشت: حمایت از محصولات فرهنگی و هنری و صیانت از عرضه آن‌ها در بازار ضمن رونق کسب کار اقتصادی برای تولیدکنندگان از وظایف اداره ارشاد اسلامی است.

وی افزود: با توجه به مشکلات و معضلات اجتماعی و اثرگذاری مستقیم محصولات فرهنگی خصوصاً محصولات سمعی و بصری در ذهن مخاطبان نظارت بر تهیه، تولید و توزیع این محصولات امری ضروری است.

مسئول نمایندگی ارشاد اسلامی شهرستان لنده تاکید کرد: ارشاد اسلامی از متولیان اصلی مباحث فرهنگی در کشور بوده که زیرمجموعه‌هایی چون تهیه و تولید و توزیع محصولات فرهنگی، سمعی و بصری و از این قبیل را نظارت می‌کند.

زارعی عنوان کرد: با توجه به بافت فرهنگی و مذهبی و پایبندی به مسائل اعتقادی مردم شهرستان لنده پیشگیری از توزیع محصولات فرهنگی هنری و سمعی و بصری غیرمجاز امری ضروری و واجب است که از نفوذ به خانواده‌های این شهرستان جلوگیری شود.

وی اذعان داشت: گشت سد معبر شهرداری وظیفه دارد در صورت مشاهد با فروشندگان توزیع محصولات فرهنگی هنری غیرمجاز برخورد و این محصولات را برابر قانون جمع‌آوری کند.

مسئول نمایندگی ارشاد اسلامی شهرستان لنده در ادامه گفت: ارشاد اسلامی با همکاری امور صنفی برای کلیه کسبه بازار مرتبط با تهیه و تولید و توزیع محصولات فرهنگی کلاس آموزشی برگزار کند.

زارعی در پایان افزود: حل مشکل قطع و وصل شبکه های دیجیتال شهرستان لنده و پیگیری جهت رفع این مشکل با هماهنگی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از اموری است که باید پیگیری شود.

انتهای پیام/82013/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول