اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

هنوز کارت‌های بیمه طلایی برای بازنشستگان صادر نشده است

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: در حال حاضر هنوز کارت‌های بیمه طلایی برای بازنشستگان موجود در سطح کشور صادر نشده است.

هنوز کارت‌های بیمه طلایی برای بازنشستگان صادر نشده است

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای بیمه طلایی اظهار کرد: از 31 تیر ماه امسال بیمه طلایی نسبت به تمام بازنشستگان موجود در سطح کشور اجرا شده است، البته بیش از نیمی از بازنشستگان موجود در سطح کشور از فرهنگیان بازنشسته هستند.

وی با تاکید بر اینکه قرارداد بیمه طلایی بازنشستگان به مدت یکسال و تا 31 تیر ماه سال آتی منعقد شده است، اضافه کرد: بیمه آتیه‌سازان به عنوان مجری بیمه طلایی نسبت به بازنشستگان است، البته بازنشستگان نسبت به نحوه اجرای این بیمه رضایتی ندارند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با بیان اینکه ثبت‌نام بازنشستگان و خانواده‌های آنها برای استفاده از خدمات بیمه طلایی از 31 تیر تا 31 شهریور ماه امسال صورت گرفته است، تصریح کرد: البته در صورت عدم ثبت‌نام فرد بازنشسته برای استفاده از بیمه طلایی، این بیمه نسبت به این فرد انجام می‌شود، اما ثبت‌نام افراد زیر پوشش بازنشستگان برای استفاده از خدمات این بیمه الزامی است.

وی با تاکید بر اینکه هر فرد برای استفاده از خدمات بیمه طلایی باید هر ماه 12 هزار تومان پرداخت کند، ادامه داد: در حال حاضر چهار ماه از اجرای بیمه طلایی نسبت به بازنشستگان می‌گذرد.

روستایی با اشاره به ضرورت صدور هر چه سریع‌تر کارت‌های بیمه طلایی برای بازنشستگان تاکید کرد: با وجود گذشت چهار ماه از اجرای بیمه طلایی نسبت به بازنشستگان، هنوز  کارت‌های بیمه طلایی برای بازنشستگان موجود در سطح کشور صادر نشده است.

وی با بیان اینکه بیمه طلایی به صورت ناقص نسبت به بازنشستگان اجرا شده است، افزود: در حال حاضر خدماتی مانند حق ویزیت، آزمایشگاه و داروی بازنشستگان زیر پوشش بیمه طلایی بازنشستگان نیست و تنها هزینه‌های عمل جراحی و بستری در بیمارستان زیر پوشش این بیمه قرار دارد.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول