اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان فوتبال نفت و گاز گچساران:

بعضی‌ها دوست ندارند نفت و گاز نتیجه بگیرد/ آلومینیوم روز سختی مقابل نفت خواهد داشت

کاپیتان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این‌که خیلی‌ها دوست ندارند نفت و گاز گچساران در برابر آلومینیوم نتیجه بگیرد، گفت: آلومینیوم روز سختی مقابل نفت گچساران خواهد داشت.

بعضی‌ها دوست ندارند نفت و گاز نتیجه بگیرد/ آلومینیوم روز سختی مقابل نفت خواهد داشت

فرشید علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در واکنش به رأی کمیته انضباطی فوتبال کشور مبنی بر جریمه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: انتظار ما بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از تمامی هواداران خونگرم و با تعصب حمایت از این تیم و دور ریختن برخی حاشیه‌ها است که البته اگر وجود داشته باشد به دلیل تعصب و عشق هواداران به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است.

وی با بیان این‌که به کسب سه امتیاز مقابل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان نیاز مبرم داریم، افزود: در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور به کسب سه امتیاز مقابل تیم هرمزگانی برای حضوری پررنگ در لیگ نیاز داریم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بازی بدون تماشاگر را بازی بدون حس و حال برای تیم نفت و گاز گچساران دانست و تصریح کرد: امیدواریم با کمک همه مسئولان شهرستان و مجموعه هواداران این‌گونه اتفاقات پیش نیاید و روند رو به رشد تیم نفت و گاز ادامه پیدا کند.

علیزاده با تأکید بر این‌که از هواداران انتظار داریم که صبر و حوصله خود را بالا ببرند، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در بازی‌های گذشته خود مشکلی ایجاد نکرده است که این تیم را از بازی‌های خانگی خود محروم کنند.

بازیکن و کاپیتان فوتبال نفت و گاز گچساران اضافه کرد: بسیاری دوست ندارند که تیم نفت و گاز گچساران نتیجه بگیرد؛ امیدواریم که تیم نفت و گاز با حمایت هواداران خود سبب سربلندی شهرستانمان شود.

وی با اشاره به بازی نفت و گاز گچساران مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: این تیم هرمزگانی تیم خوبی بوده و دارای مهره‌های زیادی در ترکیب خود است اما تیم نفت و گاز گچساران نیز تیم بزرگی بوده و تمام سعی و تلاش ما کسب سه امتیاز از این دیدار است.

کاپیتان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تأکید کرد: البته تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان روز یکشنبه 19 آبانماه کار بسیار سختی را مقابل نفت و گاز گچساران خواهد داشت.

گفتنی است، براساس رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور، تیم نفت و گاز گچساران بنا بر شکایت داور دیدار اخیر این تیم مقابل ابومسلم مشهد با جریمه 30 میلیون ریالی، برگزاری دو دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر و کسر یک امتیاز مواجه شده است.

انتهای پیام/82014/ز40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول