اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات تور جهانی تنیس روی میز لهستان

تنیسور قزوینی در نخستین گام به مصاف حریفی از سنگاپور می‌رود

در جریان مسابقات تور جهانی تنیس روی میز لهستان، حمیدرضا طاهرخانی تنیسور شایسته قزوینی به مصاف حریفی از سنگاپور می‌رود.

تنیسور قزوینی در نخستین گام به مصاف حریفی از سنگاپور می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با قرعه‌کشی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری مسابقات تور جهانی تنیس روی میز لهستان، حمیدرضا طاهرخانی تنیسور ارزنده قزوینی حریفان خود را در مرحله گروهی شناخت.

در مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی این مسابقات که در شهر اسپالا کشور لهستان برگزار شد، طاهرخانی در گروه بیست و هشتم این مسابقات با تنیسورهایی از کشورهای سنگاپور و چین تایپه هم‌گروه شد.

طاهرخانی که حضور در مسابقات جهانی فرانسه و آسیایی کره جنوبی را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است، حالا رفته رفته به عنوان یکی از تنیسورهای با سابقه تیم ملی تنیس روی میز کشورمان محسوب می‌شود که در این سال‌ها تجارب ارزشمندی را به دست آورده است.

این تنیسور شایسته استان قزوین باید در دور نخست مرحله گروهی مسابقات تور جهانی تنیس روی میز لهستان به مصاف ژائو شوشین از سنگاپور برود و پس از آن مقابل چیهچیو از چین تایپه قرار بگیرد تا شانس خود را برای رسیدن به مراحل بالاتر این مسابقات محک بزند.

در این رقابت‌ها که 70 هزار دلار جایزه نقدی دارد، 186 بازیکن بزرگسال و 86 بازیکن در رده زیر 21 سال از 44 کشور جهان در 51 گروه به میدان می‌روند و از هر گروه یک نفر مستقیم به مرحله دوم صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/77004/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول