اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس اعلام کرد

هزینه سنگین بر جامعه با تعلیم و تربیت نامناسب/ حضور نماینده وزیر در تویسرکان

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اشتباه در آموزش و پرورش قابل جبران نیست، گفت: اگر تعلیم و تربیت انسان‌ نامناسب باشد، جامعه هزینه بسیار سنگینی را متحمل خواهد شد.

هزینه سنگین بر جامعه با تعلیم و تربیت نامناسب/ حضور نماینده وزیر در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌مهدی مفتح عصر امروز در جمع کارکنان آموزش و پرورش شهر فرسفج بخش قلقل‌رود تویسرکان، با اشاره به اینکه تلاش داریم مشکلات آموزش و پرورش شهرستان را تقلیل دهیم، اظهار کرد: روزهای آینده نماینده وزیر آموزش و پرورش برای بررسی مشکلات و نیازهای این نهاد به تویسرکان می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه از زمان حضور نماینده وزیر در تویسرکان باید برای اطلاع‌رسانی مسائل مفید استفاده شود، افزود: لازم است با برنامه‌ریزی مناسب تصویری درست از تمامی نیازها و مشکلات در قالب گزارش ارائه شود تا با راه حل کارشناسی وضعیت آموزشی را از همه حیث در تویسرکان ارتقا دهیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس کار در آموزش و پرورش را مسئولیتی سنگین دانست و گفت: به دلیل اهمیت تعلیم و تربیت کار فرهنگیان از حساسیت زیادی برخوردار است و باید مورد توجه و دقت باشد.

وی با تأکید بر اینکه اشتباه در آموزش و پرورش قابل جبران نیست، تصریح کرد: اگر تعلیم و تربیت انسان‌ نامناسب باشد، جامعه هزینه بسیار سنگینی را متحمل خواهد شد.

مفتح در بخش دیگر از سخنانش استعدادهای تویسرکان را بالا خواند و تصریح کرد: همه باید در راستای توسعه و ایجاد زمینه شکوفایی این ظرفیت‌ها گام‌های منسجم برداریم.

وی با بیان اینکه تاکنون به بخش‌هایی از مسائل شهرستان در حوزه‌های مختلف وارد شده‌ایم، یادآور شد: سعی ما بر این است که کار‌های تویسرکان با اولویت‌بندی و اصولی انجام شود.

وی با بیان این که حرکت به سوی پیشرفت و توسعه پایدار در تویسرکان کلید خورده است، تصریح کرد: برنامه‌های رسیدگی به اموری که خواسته مردم بود به مسئولان کشوری و استانی اطلاع‌رسانی شده و در شهرستان در حال بررسی و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/89010/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول