اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

همگرایی خانه و مدرسه تعلیم و تربیت با استحکام می‌بخشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همگرایی خانه و مدرسه به استحکام روز‌افزون نظام تعلیم و تربیت منجر خواهد شد.

همگرایی خانه و مدرسه تعلیم و تربیت با استحکام می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: خانواده‌ها شریک آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند و همه باید تلاش کنند که فعالیت‌های خانه و مدرسه برای تحقق این امر مهم یکسان شود.

وی عنوان کرد: تمامی موفقیت‌های کشوری و استانی که نصیب آموزش و پرورش استان اردبیل شده است نتیجه همکاری فرهنگیان، خانواده‌ها، تلاش دانش‌آموزان، پشتیبانی و حمایت مسئولان استانی است که برای افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی نیازمند همدلی و همگرایی بیشتر با همکاران و اولیای دانش‌آموزان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به شعار سال تحصیلی جدید که «ارتقای علمی و تربیت دینی با همگرایی خانه و مدرسه» است، افزود: در مجموعه آموزش و پرورش اول باید همدلی، هم‌افزایی، همگرایی و همسویی در بین کارکنان و کارشناسان ادارات بیشتر شود و برای تحقق این شعار از ظرفیت خانواده‌ها، معلمان و عوامل اجرایی مدرسه استفاده بهتری ببریم.

محمود‌زاده با تبیین برنامه‌های در دست اقدام برای سال تحصیلی 93-92 ادامه داد: معلمان در مدارس باید احساس کنند که اداره کل و ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق وظایف و نقش خود را با همگرایی و هم‌افزایی به خوبی و صحیح انجام می‌دهند تا بستر لازم برای فعالیت آنها و تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی ایجاد شود.

این مسئول تصریح کرد: تربیت دانش‌آموزان با برجستگی‌های اعتقادی، فکری، مسئولیت‌پذیر، قانون‌شناس و قانون‌گرا از مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از آموزش و پرورش است که همه باید با اهتمام جدی و مضاعف بستر لازم را برای تحقق این انتظارات با همکاری معلمان و خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت:‌ آموزش و پرورش امروز در تحقق سند بنیادین نیاز به نیروهای مجرب و توانمند دارد که حضور فانی به عنوان وزیر منتخب دولت یازدهم می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها باشد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان به استقبال خوب نمایندگان مجلس از برنامه‌های فانی به عنوان وزیر پیشنهادی اشاره کرد و گفت:‌ انتخاب این شخصیت وارسته می‌تواند آموزش و پرورش را در مسیر تحول حقیقی قرار دهد.

محمود‌زاده تاکید کرد: آموزش و پرورش به عنوان کلیدی‌ترین حوزه اجرایی و حرکتی جامعه می‌تواند نکته تحولی و تغییرات حقیقی باشد که در این راستا باید ظرفیت‌های موجود حفظ شده و به احیای آن کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه اسماعیل کریمی و علی فتح‌اللهی مسائل مربوط به فناوری و اطلاعات و هوشمندسازی مدارس ارائه دادند و در پایان از کیومرث امیر ایناللو پیشکسوت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول