اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی لیگ برتر فوتیال مازندران/

جدال جویبار و بابل برای حضور در لیگ فوتبال کشور

تیم‌های شهید کریمی جویبار و دریای بابل برای حضور در لیگ فوتبال کشور در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال مازندران رقابت نزدیکی با هم دارند.

جدال جویبار و بابل برای حضور در لیگ فوتبال کشور

به گزارش فارس از شهرستان ساری، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران جمعه 17 آبان با انجام شش بازی همزمان از ساعت 15 آغاز می‌شود که تیم‌های شهید کریمی جویبار و دریای بابل برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت تنگاتنگی دارند.

در هفته پایانی این مسابقات تیم صدرنشین شهید کریمی جویبار در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم قعرنشین جدول خزر محمودآباد قرار می‌گیرد که در صورت پیروزی با هر نتیجه‌ای به مقام قهرمانی این فصل دست می‌یابد.

در دیگر بازی هفته تیم دوم جدول دریای بابل نیز در یک بازی خارج از خانه مهمان پیام شهدای سلمانشهر است و مقاومت جویبار در خانه میزبان پدیده شمال ساری است.

همچنین تیم شهدای لاویچ چمستان میزبان وحدت فریدونکنار است و دو تیم دریای زاغمرز و شهدای بابلسر در بهشهر به مصاف هم می‌روند.

در آخرین بازی هفته نیز تیم شهروند سورک در میاندورد میزبان تپش قائمشهر است.

در جدول رده‌بندی هم‌اکنون شهید کریمی جویبار با 48 امتیاز با دو امتیاز بیشتر نسبت به دریای بابل 46 امتیازی در صدر جدول جای دارد و وحدت فریدونکنار با 40 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

قهرمان لیگ برتر فوتبال مازندران به عنوان نماینده مازندران برای فصل آینده در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور بازی می‌کند.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول