اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد آمل خبر داد

جمع‌آوری 700 میلیون ریال جهیزیه برای نوعروسان مددجوی آملی

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل از برگزاری دوره‌ آموزشی برای 110 نوعروس تحت حمایت این نهاد خبر داد و افزود: برای این نوعروسان مبلغ 705 میلیون و 830 هزار ریال جهیزیه اختصاص یافت و به یک نفر نیز وام 10 میلیون ریالی اعطا شد.

جمع‌آوری 700 میلیون ریال جهیزیه برای نوعروسان مددجوی آملی

رمضان علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با بیان اینکه در ماه نخست امسال سه دوره آموزشی برای نوعروسان برگزار شد، بیان داشت: در این مدت 110 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان آموزش‌های لازم را سپری کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اشاره به اینکه سومین دوره این آموزش‌ها در سال جدید چند روز گذشته به کار خود پایان داد، افزود: نوعروسان به مدت سه روز حدود 15 ساعت آموزش دیدند که این دوره‌ها با حضور اساتید مجرب و باتجربه دنبال شد.

علیپور تصریح کرد: تاکنون از بین 110 نوعروسی که دوره‌های آموزشی را پشت سر گذاشتند 80 نفر به خانه بخت رفتند که برای آنها 705 میلیون و 830 هزار ریال جهیزیه اختصاص یافت و به یک نفر نیز وام 10 میلیون ریالی اعطا شد.

وی درباره مباحث آموزشی نوعروسان یادآور شد: زمینه‌های تهاجم فرهنگی و شناخت آن، ارکان جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، پیشگیری از اعتیاد، احکام تقلید و نماز و تاثیر ازدواج در سلامت روانی فرد و جامعه بخشی از این آموزش‌ها است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، عوامل موثر در پایداری زندگی، کنترل موالید و فواصل بارداری، احکام بانوان، حجاب اسلامی و مسائل مربوط به محرم و نامحرم، بهداشت زناشویی و آموزش مهارت ارتباطی و سازش با شرایط خانوادگی را از دیگر مباحث آموزشی نوعروسان دانست.

انتهای پیام/86012/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول