اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر در مجلس خبر داد

سفر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به گلستان

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی از سفر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به استان گلستان خبر داد.

سفر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری ظهر امروز در خصوص سفر هفته آینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به استان گلستان در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دو طرح را در دستور کار دارد که قصد دارد در این سفر کار کارشناسی را انجام داده و با ارائه آنها به صحن مجلس آن را قانون‌گذاری کند.

وی ادامه داد: وزارتخانه‎های مرتبط با این طرح‎ها همچون وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم نیز دعوت خواهند شد تا در این جلسه شرکت کنند.

صابری در خصوص حضور وزرای این دو وزارتخانه افزود: در صورت حضور وزرا در داخل کشور خود وزرا و در صورت عدم حضور آنها در داخل کشور معاونان دعوت خواهند شد.

وضعیت آموزش پرورش، آموزش عالی و پارک علم و فناوری بررسی می‎شود

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل قابل بررسی در این سفر وضعیت آموزش و پرورش، آموزش عالی و پارک‎های علم و فناوری در استان است.

صابری اضافه کرد: گزارش این بررسی‎ها برای دولت ارسال خواهد شد تا بتوانیم جمع‎بندی خوبی نسبت به وضعیت استان در این حوزه‎ها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: زمانی که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به استان‎ها سفر می‎کند و در جریان کاستی‎های استان قرار می‎گیرد برای آن کاستی‎ها و مسائل، با توجه به واقعیت‎هایی که دیده است در بودجه به آن‎ها کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این سفر برای استان فرصت بسیار مناسبی است تا زمانی که لایحه بودجه سال 1393 به مجلس ارائه شود با استفاده از ظرفیت این کمیسیون برای توسعه آموزش و پرورش، آموزش عالی و علم و فناوری استان در لایحه بودجه به این استان کمک لازم انجام شود.

انتهای پیام/83004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول