اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بجنورد در گفت‌وگو با فارس:

انفجار درجایگاه سی‌ان‌جی بجنورد 2 مصدوم دارد / جایگاه آسیب ندیده است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بجنورد گفت: 2 مصدوم انفجار در جایگاه سی ان جی میدان علی‌آباد این شهر به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافتند.

انفجار درجایگاه سی‌ان‌جی بجنورد 2 مصدوم دارد / جایگاه آسیب ندیده است

ابوالقاسم اکبری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در تشریح وقوع این حادثه اظهار کرد: یکی از کارکنان این جایگاه برای روشن کردن بخاری اتاق وارد شده که به واسطه نشتی بخاری و به محض زدن کلید برق، انفجار روی می‌دهد.

وی با بیان اینکه در نتیجه این انفجار صرفاً دو نفر مصدوم و بخشی از اتاق مزبور نیز بر اثر انفجار تخریب شده است تاکید کرد: طی این حادثه هیچ آسیبی به جایگاه سی ان جی و تأسیسات آن وارد نشده است و  آتش‌نشانی و اورژانس نیز سریعاً برای امداد رسانی وارد عمل شده‌اند.

به گفته معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بجنورد این دومین حادثه طی آبان ماه بر اثر انفجار در بجنورد بوده که بر اثر بی احتیاطی روی داد.

وی بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان به سبب قرار داشتن در فصل سرما تاکید کرد.

اکبری به عموم مردم توصیه کرد تا برای پیشگیری از بروز چنین حوادث ناگوار، حتماً اقدام به تست کردن وسایل گرما‌زا برای اطمینان هر چه بیشتر داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: رعایت نکات ایمنی در خصوص استفاده از شیلنگ‌های مناسب برای اتصال وسایل گازسوز به شبکه گاز شهری به منظور پیشگیری از حوادث ضرورت دارد.

به گزارش فارس،  اوایل آبان ماه هم نشتی گاز شهری و بروز انفجار در بجنورد موجب سوختگی هفت عضو یک خانواده و میهمانان آنان شد.

این حادثه به سبب روشن کردن کبریت در محل نشت گاز اتفاق افتاد که اعضای این خانواده دچار سوختگی شده که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/63002/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول