اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انفجار گاز در اصفهان حادثه آفرید

مصدومیت 5 کارگر کارخانه فولاد تدبیر بر اثر انفجار کپسول گاز

پس از حادثه انفجار گاز روز گذشته در یک منزل، صبح امروز نیز انفجار گاز دیگری در یک کارخانه سبب مصدومیت پنج نفر در استان اصفهان شد.

مصدومیت 5 کارگر کارخانه فولاد تدبیر بر اثر انفجار کپسول گاز

مهرزاد آرتنگ امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان از وقوع یک حادثه انفجار گاز در استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز بر اثر انفجار گاز، شرکت فولاد تدبیر لنجان دچار حریق شد.

وی افزود: این کارخانه در لنجان سمت جاده زرین‌شهر به سمت بروجن واقع شده است که پس از وقوع، این حادثه در ساعت 9 و 22 دقیقه به اورژانس گزارش شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: بر اثر این انفجار با اورژانس تماس گرفته و یک کد اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که دو نفر کارگر با سن 45 و 38 سال در همان محل به صورت سرپایی درمان شدند.

آرتنگ تاکید کرد: سه نفر دیگر از مصدومان که دو نفر کارگر 45 ساله و یک نفر کارگر 30 ساله بودند به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

گفتنی است، شاهدان این حادثه دلیل این حادثه را نشت گاز و سپس جرقه و انفجار اعلام کردند، اما هنوز دلیل دقیق این حادثه از سوی مراجع رسمی گزارش نشده است.

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول