اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته قائمشهر خبر داد

حضور ملی‌پوشان قائمشهری در مسابقات جهانی اسپانیا

رئیس هیئت کاراته قائمشهر گفت: ملی‌پوشان قائمشهری در مسابقات جهانی اسپانیا به روی تاتامی خواهند رفت.

حضور ملی‌پوشان قائمشهری در مسابقات جهانی اسپانیا

بهزاد صفری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قائمشهر اظهار داشت: شهرستان قائمشهر در زمینه ورزش قهرمانی در استان حرف اول را می‌زند.

وی افزود: قائمشهر این پتانسیل را دارد که با 12 ملی‌پوش فیکس در کاراته بتواند پایگاه اصلی کاراته استان باشد.

صفری ورزش کاراته را یکی از مهیج‌ترین ورزش‌ها دانست و اظهار داشت: فرهنگ ورزش باید در بین خانواده‌ها نهادینه شود و والدین باید به ورزش همچون هنر بنگرند.

رئیس هیئت کاراته قائمشهر از انتخاب دو ملی‌پوش بانوان برای مسابقات آسیایی امارات خبر داد و گفت: یگانه چالاکی و رزیتا علی‌پور توانستند در مسابقات انتخابی تیم ملی برای بازی‌های آسیای امارات با غلبه بر حریفان جواز حضور این دور ه از رقابت‌ها را کسب کنند.

وی ادامه داد: علی بهبود و رضا عنایتی دو ملی‌پوش قائمشهری نیز برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا به این کشور اعزام شدند که از روز جمعه  مسابقات این دو ملی‌پوش آغاز خواهد شد.

این مسئول در پاسخ به این سوال که وضعیت ساخت خانه کاراته قائمشهر به کجا کشیده شد، پاسخ داد: زمین را یک خیر اهدا کرده و با توجه به ورود شهردار جدید قائمشهر پیگیر این موضوع هستیم تا هرچه سریعتر بتوانیم این مجموعه را احداث کنیم.

وی فضای کاراته قائم‌شهر را مثبت دانست و عنوان کرد: از زمان تحویل هیئت به اینجانب فضایی که در کاراته شهر وجود داشته بسیار فضای دوستی و خوبی بوده که این نشان از داشتن مربیانی با دانش بالا بوده است.

صفری در پایان گفت: از توجه فرشید قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر به این رشته تشکر داشته امید است با همدلی بتوانیم ملی‌پوشان بیشتری را به ورزش کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/86017/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول