اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌بندی فدراسیون

جلالیان بهترین تنیسور قمی در بین برترین‌های کشور لقب گرفت

محمدحسین جلالیان بر اساس رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون تنیس، عنوان بهترین تنیسور قمی در بین برترین‌های کشور را به خود اختصاص داد.

جلالیان بهترین تنیسور قمی در بین برترین‌های کشور لقب گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین جلالیان تنیس باز خوش آتیه‌ای است که در سال جاری فروغ بسیار خوبی در رقابت‌های داخلی و برون مرزی داشته است و عناوین و افتخارات متعددی را نصیب تنیس و همچنین ورزش قم کرده است.

این تنیس باز آینده‌دار امسال در رقابت‌های لیگ آینده‌سازان و در مسابقات تنیس قهرمانی کشور عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در ترکیب تیم ملی تنیس زیر 14 سال کشور در رقابت‌های قهرمانی تور تنیس آسیا بدرخشد.

جلالیان امسال به عنوان یکی از اعضای تیم ملی تنیس زیر 14 سال کشورمان به رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا نیز اعزام شد و آخرین موفقیت‌های این تنیسور به هفته سوم پیکارهای تور تنیس آسیا در تبریز باز می‌گردد که طی آن در رده‌بندی نهایی بخش انفرادی به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

همچنین قهرمانی شیرین محمدحسین جلالیان در بخش دوبل مسابقات قهرمانی تور تنیس آسیا نیز در هفته سوم رقم خورد و طی آن در بخش دو نفره این مسابقات تیم محمدحسین جلالیان و امیرمحمد ادب جو از کشورمان با موفقیت در دیدار نهایی به مقام قهرمانی نائل شد.

با در نظر گرفتن این موفقیت‌ها و همچنین درخششی که جلالیان در هفته‌های اول و دوم تور تنیس آسیا در تیرماه سال جاری در مجموعه ورزشی انقلاب تهران داشت، در پی اعلام برترین‌های تنیس ایران در رده‌های سنی مختلف، این تنیس باز تنها نماینده قم در جمع برترین‌های کشور محسوب می‌شود.

از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ تنیس کشورمان، تنیسورهای برتر رده سنی زیر 12، زیر 14 و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان معرفی شدند در حالی که امیرحسین جلالیان تنیس باز آینده دار قمی با 150 امتیاز رتبه سوم برترین‌های زیر 14 سال را به نام خود به ثبت رسانده است.

در شرایطی که در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان 186 نفر، در بخش بانوان 74 نفر و در رده‌های سنی زیر 14 و زیر 12 سال نیز 32 تنیسور صاحب رنکینگ هستند، در رده سنی زیر 14 سال محمدمهدی سهرابی با 360 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، پارسا یزدخواستی با 160 امتیاز در مکان دوم جای دارد و محمدحسین جلالیان از قم نیز با 150 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/78002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول