اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد

ایجاد کارخانه‌های بسته‌بندی و فرآوری خرما در درودگاه ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ایجاد کارخانه‌های بسته‌بندی و فرآوری خرما در درودگاه ضروری است.

ایجاد کارخانه‌های بسته‌بندی و فرآوری خرما در درودگاه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از روستای درودگاه اظهار داشت: روستای درودگاه دارای قدمتی بسیار زیاد است و مردمان این روستا همواره عاشق اهل بیت(ع) بوده و هستند.

وی افزود: تعزیه درودگاه و عزاداری سنتی این منطقه در سطح کشور دارای جایگاه ویژه‌ای است و باید این برنامه تقویت شود.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های محرم از منبر، عزاداری‌ها، تعزیه، نذری، هیئت‌ها و خیمه‌ها همه عشق و محبت به این امام حسین (ع) است و باید قدردان این ایام باشیم.

صفایی بوشهری به مشکلات و معضلات روستای درودگاه اشاره کرد و ابراز داشت: رسیدگی به مشکلات مردم و جلب رضایت خاطر این عزیزان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی روستای درودگاه گفت: ضروری است با توجه به وجود نخیلات متعدد در این روستا کارخانه‌های بسته‌بندی و فرآوری خرما احداث شود.

امام جمعه بوشهر همچنین بر لزوم تشکیل تعاونی‌ها در روستای درودگاه تاکید کرد و اظهار داشت: این مهم موجبات تقویت تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال پایدار جوانان می‌شود.

صفایی بوشهری افزود: حضور مسئولان در روستاها از اهمیت خاصی برخوردار است که نباید مورد کم‌کاری قرار گیرد و مسئولان باید به طور منظم به مناطق دوردست سرکشی کنند.

وی یادآور شد: مردم مناطق مختلف استان در همه عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب حضوری پررنگ داشته‌اند و باید خدمات‌رسانی بهتر و باکیفیت‌تری به آنها انجام شود.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول