اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی سمینار بافت‌های تاریخی بوشهر:

دولت برای الگوی بهسازی بافت‌های قدیمی چاره‌ای بیندیشد

دبیر اجرایی سمینار بافت‌های تاریخی در بوشهر گفت: امیدواریم دولت تدبیر و امید برای ارائه یک الگوی کلی برای بهسازی بافت‌های قدیمی تدبیری بیندیشد.

دولت برای الگوی بهسازی بافت‌های قدیمی چاره‌ای بیندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پویا دولابی عصر امروز در همایش بافت‌های تاریخی بوشهر با بیان اینکه مسئله بافت‌های قدیمی بسیار مهم بوده است، گفت: سیاست‌های کشور با این چالش همیشه روبرو بوده و باید یک رویکرد واحد در این زمینه داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

وی با بیان اینکه در برنامه سوم و چهارم توسعه برای این موضوع تدابیری اندیشیده شده بود، ادامه داد: این امکانات فراهم شده بود، اما جای برنامه‌ریزی دقیق و اقدامات مورد نیاز برای الگوی اصلی در این زمینه خالی بوده و به شدت احساس می‌شود.

دبیر اجرایی سمینار بافت‌های تاریخی در بوشهر با بیان اینکه امید داریم در این دولت، پشتوانه‌ای در این زمینه داشته باشیم، متذکر شد: امیدواریم با کمک دولت تدبیر و امید بتوانیم موفق‌تر بوده و مشارکت کلی نقش‌آفرینان را در حوزه بهسازی و نوسازی داشته باشیم.

دولابی با بیان اینکه ما باید کاری کنیم تا بتوانیم بازآفرینی داشته باشیم، افزود: برای ارتقای کیفیت زندگی ساکنان این محیط‌ها باید به بهترین نحو از بهسازی و نوسازی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بافت‌های قدیمی بوشهر، اذعان داشت: از لحاظ تاریخی و فراملی این بافت‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و همواره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر اجرایی سمینار بافت‌های تاریخی در بوشهر در پایان بیان داشت: تصمیم گرفتیم برای رسیدن به این مهم از دانشمندان کشورمان و نخبگان این عرصه دعوت کنیم تا در این سمینار در کنارشان بوده و از نظراتشان استفاده کنیم.

به گزارش فارس؛ همایش بازخوانی تحلیلی نوسازی و بهسازی بافت‌های تاریخی شهری عصر امروز با حضور دو معاون وزیر راه و شهرسازی امام جمعه بوشهر، قائم مقام وزیر و دیگر مدیران ارشد استان بوشهر در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول