اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت 6 بازیکن از تیم‌های تبریزی در تیم ملی بزرگسالان و امید ایران

لیست جدید بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و امید ایران اعلام شد و نام شش بازیکن از تیم‌های تبریز در این لیست‌ها به چشم می‌خورد.

دعوت 6 بازیکن از تیم‌های تبریزی در تیم ملی بزرگسالان و امید ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند و لبنان را اعلام کرد.

در لیست اعلام شده همانند لیست قبلی حامد لک و کریم انصاری‌فرد از تیم تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شده و نام هیچ بازیکن گسترش فولاد در این لیست به چشم نمی‌‌خورد.

همچنین علیرضا منصوریان اسامی 24 بازیکن تیم ملی زیر 22 سال را اعلام کرد که در دعوت‌شدگان نام چهار بازیکن از تیم‌های تبریز به چشم می‌خورد.

شهریار شیروند، فرشاد احمدزاده از تراکتورسازی تبریز، سامان نریمان جهان از گسترش فولاد تبریز و فرزین گروسیان از مس سونگون ورزقان تبریز بازیکنان دعوت شده تبریزی به تیم ملی امید ایران هستند.

قرار است تیم ملی امید ایران اواخر آبان ماه دو دیدار دوستانه با تیم‌های لیگ برتر برگزار کند که بازی با تیم تراکتورسازی یکی از برنامه‌های مربیان تیم ملی امید ایران است.

انتهای پیام/60002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول