اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه‌ای به رئیس جمهور

فعالان اقتصادی کرمانشاه خواستار حذف یارانه نقدی خود شدند

جمعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان کرمانشاه در نامه‌ای به رئیس جمهور به‌صورت داوطلب خواستار حذف یارانه نقدی خود به‌نفع طبقات ضعیف جامعه شدند.

فعالان اقتصادی کرمانشاه خواستار حذف یارانه نقدی خود شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جمعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان کرمانشاه در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس در کرمانشاه قرار گرفت، به‌صورت داوطلب خواستار حذف یارانه نقدی خود به‌نفع طبقات ضعیف جامعه شدند.

در نامه فعالان اقتصادی بخش خصوصی کرمانشاه خطاب به رئیس جمهور آمده است: امروز به برکت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری در پیش‌برد اهداف عالیه انقلاب اسلامی ایران که توسط معمار کبیر انقلاب ترسیم و به نشان خون سرخ شهدای انقلاب تثبیت و به پشتوانه ملت شریف ایران تحقق عملی هر چه بیشتر آن به حضرت‌عالی و همه خادمان دولت تدبیر و امید واگذار شده است.

این نامه ادامه می‌دهد: ما فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان کرمانشاه نیز برای حمایت از سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم به‌عنوان نهادی از مردم غیور و همیشه در صحنه کرمانشاه، مردمانی رنج دوران‌ها دیده و حامیانی سراپا گوش برای جان نثاری در ره شهدای خود، آمادگی همه‌جانبه خویش را برای حمایت از طرح‌ها و اقدامات اقتصادی مجریان کشور عزیزمان اعلام و حسن نیت خویش را برای آبادانی هر چه بیشتر این مرز و بوم با تقاضای حذف داوطلبانه یارانه نقدی خویش اعلام می‌داریم.

در ادامه این نامه آمده است: صنعت‌گران سخت‌کوش این دیار به‌عنوان سربازان مقدم جبهه اقتصادی در غرب کشور، بازرگانان کرمانشاه به‌عنوان بخشی از سفیران اقتصادی ایران در کشور های منطقه، فعالان حوزه معادن، کشاورزی و ارائه‌دهندگان خدمات و همه خانواده بزرگ تجارت پیشگامان حوزه استان کرمانشاه بدین وسیله از همه همتایان خویش در سراسر کشور تقاضای اقدامی مشابه تا شکل‌گیری  کمپینی از حامیان سیاست‌های اقتصادی دولت دکتر حسن روحانی با اعلام خودجوش آمادگی حذف یارانه نقدی خویش را دارند.

در پایان آمده است: باشد که شکل‌گیری چنین موج ایثارگونه و میهن‌دوستانه ملت شریف ایران خادمان تازه‌نفس این سرزمین را دلگرم‌تر، کمی دغدغه‌هایشان را کمتر و اخبار مربوط به صرف هزینه این اقدام در ریشه‌کن‌سازی ناهنجاری‌های اقتصادی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشورمان، بیش از مبلغ محدود و ناچیز یارانه نقدی کام ملت ایران را بیشتر شیرین کند.

انتهای پیام/2700/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول