اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال‌جاری صورت گرفت

انعقاد 40 قرارداد تحقیقاتی و آموزشی در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در دانشگاه تبریز

رئیس دانشگاه تبریز از انعقاد 40 قرارداد تحقیقاتی و آموزشی به ارزش حدود 80 میلیارد ریال در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در این دانشگاه خبر داد.

انعقاد 40 قرارداد تحقیقاتی و آموزشی در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در دانشگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، پرویز آژیده اجرای این طرح‌ها را برای حل مشکلات کشور و توسعه ارتباط با بخش صنعت و جامعه عنوان کرد و گفت: در 6 ماه نخست سال‌جاری در این دانشگاه، 35 طرح تحقیقاتی به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال و پنج طرح آموزشی به ارزش یک میلیارد و 940 میلیون ریال با دستگاه‌های اجرایی مختلف منعقد شده است.

به گفته وی در همین مدت 36 طرح نیز به ارزش بیش از 16 میلیارد و 142 میلیون ریال به پایان رسیده است.

رئیس دانشگاه تبریز تصریح کرد: همچنین در سال گذشته اعضای هیئت علمی این دانشگاه بیش از 68 طرح تحقیقاتی در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه به ارزش بیش از 65 میلیارد ریال با دستگاه‌های اجرایی مختلف منعقد کرده بودند که این رقم در 6 ماه امسال علاوه بر تحقق کل رقم سال گذشته، همچنین بیش از 20 درصد نیز رشد داشته است.

به گفته وی، همچنین در سال گذشته 32 طرح به ارزش بیش از 11 میلیارد ریال به پایان رسید و در حوزه تجاری‌سازی و تبدیل طرح‌ها به ثروت نیز اقدامات بسیار خوبی در دانشگاه انجام شده است.

آژیده با بیان این‌که در چهار سال پیش مبلغ قردادهای ارتباط با صنعت و جامعه در دانشگاه به ارزش هفت میلیارد ریال هم نمی‌رسید، گفت: امروزه به لطف خداوند متعال و تلاش اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز این دانشگاه جزو پیشتازان این عرصه به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: دانشگاه تبریز با توجه به پتانسیل بالای اساتید در زمینه‌های مختلف صنعتی و داشتن بهترین متخصص علوم آماده هرگونه همکاری و انعقاد قرارداد اجرای طرح‌های تحقیقاتی با دستگاه‌های دولتی و خصوصی است.

انتهای پیام/60002/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول