اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بدمینتون خبر داد

تبریز میزبان رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی

رئیس فدراسیون بدمینتون کشور گفت: سال 2015 ( بهمن سال 93 ) رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی جام فجر را در تبریز برگزار می‌کنیم.

تبریز میزبان رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به  نقل از روابط عمومی ورزش و جوان آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پوریا در مجمع انتخابات هیئت بدمینتون آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری این رقابت‌ها حتی در بهمن امسال وجود داشت ولی فدراسیون بدمینتون آسیا با برگزاری در تهران موافقت کرد و رایزنی‌های لازم را برای برگزاری این رقابت‌ها در تبریز آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: بدمینتون آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های پیشتاز استعدادیابی در کشور بوده و با وجود امکانات سخت افزاری مناسب به یکی از پیشتازان توسعه بدمینتون در کشور تبدیل شده است.

پوریا در ادامه بیان کرد: بدمینتون در ایران اسلامی با سرلوحه قرار دادن توسعه این رشته در بخش همگانی و وارد کردن این رشته در خانواده‌‌ها توانسته به جایگاه مناسبی در ورزش قهرمانی دست یابد و برای قهرمان پروری گام‌های مناسبی برداشته شده است.

وی در ادامه بیان کرد: بخش بانوان آذربایجان‌شرقی در قهرمان‌پروری از آقایان روند رو به رشد بهتری دارد و نوجوانان آذربایجان‌شرقی در کشور مدال‌آوری خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس فدراسیون بدمینتون کشور تصریح کرد: آذربایجان‌شرقی تنها استان در کشور است که سالن اختصاصی را با کمک بخش خصوصی احداث کرده و در سال 92 با افتتاح 3 سالن اختصاصی در کشور تعداد سالن‌ها را به 18 سالن افزایش خواهیم داد.

محمدرضا پوریا در خصوص بدمینتون کشور گفت: رویداد مهم پیش روی فدراسیون اعزام تیم به رقابت‌های 5 هزار دلاری بین‌المللی ترکیه است و سپس تیم و فدراسیون آماده حضور و برگزاری رقابت‌های بین‌المللی 15 هزار دلاری فجر با حضور بیش از 30 تیم خواهد بود.

مجمع انتخابات هیئت بدمینتون آذربایجان شرقی به ریاست محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشور و نایب رئیسی سیدمحمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و دبیر فدراسیون بدمینتون با حضور 19 نفر از اعضا برگزار شد و محمدرضا زنوزی مطلق به مدت 4 سال دیگر به سمت رئیس هیئت بدمینتون آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

در مراسم رأی‌گیری 18 نفر از اعضاء مجمع به زنوزی رأی اعتماد دادند.

محمدرضا زنوزی مطلق برای سومین دوره از سوی اعضاء مجمع رأی اعتماد گرفت.

محمدرضا زنوزی مطلق تنها کاندیدای مجمع انتخابات رئیس هیئت بدمینتون آذربایجان‌شرقی بود.

انتهای پیام/60002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول